Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ügyfél-kapcsolattartó


  • A hirdetés 101 napja lejárt

Kik vagyunk?

Az eMAG a Naspers csoport részeként Kelet-Közép Európa egyik legnagyobb online kereskedője, mely mára már a kontinens négy országában van jelen: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. 2016-ban hazánkban a piaci növekedésünk megháromszorozódott, így a leggyorsabban fejlődő kereskedelmi szereplőként is emlegetnek minket. Az eMAG 15 évvel ezelőtt jött létre, rövid idő alatt pedig multinacionális vállalattá nőtte ki magát. Magyarországon jelenleg több mint 8.500 márkanév 600.000 termékét kínáljuk és több mint 200 alkalmazott dolgozik cégünknél. Célkitűzésünk, hogy elsők lehessünk a piacon minőségi szolgáltatás biztosításával és tökéletesebb felhasználói élmény nyújtásával.

Ügyfél-kapcsolattartó

Feladatok:

  • A telefonon és e-mailen érkező vásárlói megkeresések szakszerű, pontos kezelése
  • A reklamációk és felmerülő problémák kezelése
  • Az érdeklődők tájékoztatása az eMAG aktuális ajánlatairól, esetleges promócióiról
  • Termékek műszaki paramétereivel, elérhetőségével kapcsolatos érdeklődések megválaszolása
  • Vásárlói igények felmérése
  • Egyedi és rendszeres feladatok párhuzamos elvégzése
  • Adminisztrációs és back-office feladatok kivitelezése, saját feladatok adminisztrálása, időközi jelentések készítése

Elvárásaink:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Magabiztos, gyakorlati számítógép-használati ismeretek (MS Office)
  • Több műszakos munkarend vállalása teljes, vagy részmunkaidőben ​(hétfőtől péntekig 8 és 20 óra között, illetve szombati és vasárnapi napokon 9 és 17 óra között 8,5 órás műszakokban)
  • Ügyfélorientált, szolgáltatói szemléletű személyiség
  • Választékos szóhasználat és gördülékeny szóbeli kommunikáció
  • Kiváló helyesírás
  • Jó stressz- és monotonitástűrő-képesség
  • Tanulékonyság, terhelhetőség, logikus gondolkodás
  • Rendszerető, precíz, igényes és együttműködő munkavégzés

Előny:

  • Alapfokú angol, vagy román nyelvismeret
  • Rövid időn belüli munkába állás
  • Értékesítői attitűd
  • Hasonló munkakörben eltöltött legalább 1 éves gyakorlat
  • Műszaki termékekkel kapcsolatban alapos, elmélyült ismeretek

Amit kínálunk:

  • Fiatalos, multinacionális csapat, támogató vezetéssel
  • Kellemes, jól megközelíthető budapesti iroda
  • Nemzetközi háttér
Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztrációs asszisztens
Értékesítés / Kereskedelem
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás > Telefonos ügyfélszolgálat, Ügyfélszolgálati munkatárs
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Részmunkaidő, Határozatlan idejű
Aktiválás időpontja 2017.10.17.
Egyéb hasonló állások Önnek
Vevői kapcsolattartó

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Kapcsolattartás a vevőkkel; Meg...
Oroszlány


Vevői kapcsolattartó

Cégnév elrejtése

Pozíció leírása:Megrendelések kezelése, nyomon ...
Győr, Tata


Vevői kapcsolattartó

Trenkwalder Kft

Multinacionális gyártó partnerünk számára keres...
Komárom-Esztergom