Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

www.cvonline.hu
Trainee 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2019.12.04.
Hirdetés azonosító: 2375629

FELADAT
  • Az ügyféllel/ jegytulajdonossal közvetlen kapcsolatot tart, rendelkezésre áll a hívások/ e-mail-ek illetve jegyek/ kérések/incidensek fogadása és a lehető leggyorsabb megválaszolása céljából.
  • A beérkező ügyféligényt – megrendelést vagy incidenst – rögzíti, jegyet hoz létre.
  • Az ügyfelet alaposan kikérdezi a hiba diagnosztizálása érdekében.
  • A rendszereket monitorozza, hiba észlelése esetén hibajegyet generál.
  • A beérkező (pl. helpdesktől) hibajegyet feldolgozza.
  • Az incidenst/ hívást/ jegyet azonosítja, diagnosztizálja, kategorizálja, prioritásokat állapít meg.
  • Az MS Office alkalmazásokkal és a leggyakoribb operációs rendszerekkel kapcsolatos egyszerűbb problémákat megoldja a tudásbázis segítségével.
  • Telekommunikációs területen hálózatokkal illetve hálózati komponensekkel kapcsolatos egyszerűbb problémákat old meg.
  • Az ügyfél gépén a felhasználói beállításokat szükség esetén távolról megváltoztatja.
  • A bonyolultabb problémákat továbbítja a támogatás következő szintjének.
  • Aktualizálja az ügyfélinformációkat és a jegykezelő rendszert a teljes folyamat során, az információkat naplózza.
  • A hibajegyet nyomon követi, az ügyfelet tájékoztatja a hibajegy állapotáról.
  • A szerződésben rögzített elvárt szolgáltatási szinteket betartja.
  • A hibajegyet lezárja.
PROFIL
  • German C1
  • English min. B2
  • Nappali tagozatos jogviszony (vagy passzív 25 éves kor alatt) 

Személyiség:

  • Jó kommunikációs készség
  • Gyors tanulási képesség
  • Rugalmasság

 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Iratkozzon fel állásértesítőre