Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

TERMÉKMENEDZSER

TERMÉKMENEDZSER

Régió: Csongrád, Szeged, Bács-Kiskun, Baranya, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Budapest, Fejér, Győr-Moson-Sopron, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Nógrád, Pest, Somogy, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Tolna, Vas, Veszprém, Zala
 
Hozzáadva: 2019.02.20.
Jelentkezési határidő: 2019.03.12.
Work4you logo

Indítsd be a karriered!

Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!

 
 
 
 

Ügyviteli rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

TERMÉKMENEDZSER

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • B kategóriás jogosítvány – vezetési tapasztalat 
  • Szabályok és határidők pontos betartása 
  • Rendszerszemlélet 
  • Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség 
  • Mobilitás 
  • Kiegyensúlyozott és stabil személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Szakmai tapasztalat 
  • Angol nyelv 
  • Vállalati/Pénzügyi alapismeretek

Főbb feladatok, munkák:

  • Szolgáltatásaink értékesítése kis és középvállalkozások részére 
  • Üzleti igények kezelése a rendszer keretein belül 
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel már meglévő és új ügyfelek esetén is 
  • Az értékesítési ügylet lebonyolításához szükséges dokumentumok megírása és begyűjtése  
  • A termékek bevezetése új ügyfelek részére, utánkövetés 
  • Üzletfejlesztési vezető szakmai tájékoztatása (projekt előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk)
  • Segítségnyújtás a rendszer továbbfejlesztésében (technológia trendek követése az ügyviteli rendszerek területén) 

Megbízóról:

  • A céget 2007-ben Szegeden alapították, azzal a céllal, hogy az ügyviteli megoldásaikkal támogassák a kis- és középvállalkozások fejlődését, és átlátható működést tegyenek lehetővé számukra
  • Az elmúlt években nem csak a cég létszáma növekedett, hanem a termékskála is bővült
  • Egyedülálló, online ügyviteli megoldást fejlesztett ki a cég kifejezetten a közúti árufuvarozással, szállítmányozással foglalkozó cégek számára
  • A szoftver teljes körűen lefedi egy cég működését és annak folyamatait
  • Gyorsítja és automatizálja az adminisztrációt, és ezekről elemzéseket készít

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés (alapbér + jutalék) 
  • Szükséges technikai eszközök biztosítása
  • Egy műszakos rugalmas munkarend

Munkavégzés helye: Szeged és Magyarország egész területe

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!

work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Work4you logo
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
 
 
 
 

Ügyviteli rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

TERMÉKMENEDZSER

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • B kategóriás jogosítvány – vezetési tapasztalat 
  • Szabályok és határidők pontos betartása 
  • Rendszerszemlélet 
  • Kiváló kommunikációs- és tárgyalókészség 
  • Mobilitás 
  • Kiegyensúlyozott és stabil személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Szakmai tapasztalat 
  • Angol nyelv 
  • Vállalati/Pénzügyi alapismeretek

Főbb feladatok, munkák:

  • Szolgáltatásaink értékesítése kis és középvállalkozások részére 
  • Üzleti igények kezelése a rendszer keretein belül 
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel már meglévő és új ügyfelek esetén is 
  • Az értékesítési ügylet lebonyolításához szükséges dokumentumok megírása és begyűjtése  
  • A termékek bevezetése új ügyfelek részére, utánkövetés 
  • Üzletfejlesztési vezető szakmai tájékoztatása (projekt előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk)
  • Segítségnyújtás a rendszer továbbfejlesztésében (technológia trendek követése az ügyviteli rendszerek területén) 

Megbízóról:

  • A céget 2007-ben Szegeden alapították, azzal a céllal, hogy az ügyviteli megoldásaikkal támogassák a kis- és középvállalkozások fejlődését, és átlátható működést tegyenek lehetővé számukra
  • Az elmúlt években nem csak a cég létszáma növekedett, hanem a termékskála is bővült
  • Egyedülálló, online ügyviteli megoldást fejlesztett ki a cég kifejezetten a közúti árufuvarozással, szállítmányozással foglalkozó cégek számára
  • A szoftver teljes körűen lefedi egy cég működését és annak folyamatait
  • Gyorsítja és automatizálja az adminisztrációt, és ezekről elemzéseket készít

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés (alapbér + jutalék) 
  • Szükséges technikai eszközök biztosítása
  • Egy műszakos rugalmas munkarend

Munkavégzés helye: Szeged és Magyarország egész területe

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!

 
work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
IT Termékmenedzser

HAYS Hungary Kft.

Partnerünkről Termékmenedzser munkatársat keres...
Budapest


Orvostechnológiai Termékmenedzser

HAYS Hungary Kft.

Orvostechnológiai Termékmenedzser pozícióba ker...
Budapest


Sales representative (értékesítő munkatárs)

Autonom Hungary Kft.

Autonom nemzetközi Mobilitás SZOLGÁLTATÓ (opera...
Bács-Kiskun, Baranya, Békés, Borsod-Abaúj-Zempl...