Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Tapasztalt incident manager


  • A hirdetés 60 napja lejárt

Kiemelet partnerünkhöz keresünk nemzetközi környezetbe egy

Tapasztalt Incident manager szakember

kollégát, kontraktorként és alkalmazotti állásba is

A részleg:

a szakember az IT operációs központ munkáját fogja segíteni.  Ez az IT divízió felel partnerünk IT szolgáltatással kapcsolatos incidensek monitorozásáért és azok kezelésért, két globális csapatra osztva:

  • Business Service Assurance: IT szolgáltatások monitorozása és együttműködve az IT support csoporttal azok számának csökkentése, hatékonyság javítása
  • Incident management: Azzal a céllal, hogy szolgáltatások kiesési ideje a minimálisra csökkenjen koordinálja, vezeti, támogatja a technikai support csapatot és kapcsolatot tart a senior management-tel.

A munkakör rövid leírása:

  • Jelentősebb IT incidensek irányítása, koordinátorként működik az IT support és az Üzlet között (ehhez jól kell érteni a szervezeti együttműködést)
  • Azonosítja a visszatérő problémákat, incidenseket és arra tudásbázist épít, építtet
  • Az incidensekről pontos és gyors tájékoztatást nyújt a management és az érintettek felé, tájékoztatva őket annak hatásáról, a javasolt és folyamatban lévő megoldásokról
  • A komolyabb incidensek számának csökkenése, a monitorozás javítása céljából együttműködik a Business Service Assurance csoporttal
  • Részt vesz a releváns IT csoport megbeszéléseken, hogy segítsen azonosítani a potenciálisan gyenge pontokat, illetve azon lehetőségeket, amivel hatékonyságot lehet növelni
  • A kollega 6 hetente hétvégén készenléti csoportban vesz részt, amiért a külön kompenzációt kap

Elvárt tapasztalat és készség:

  • 5+ év releváns IT infrastruktúra és applikáció támogatási tapasztalat
  • Incidens management tapasztalat
  • Felsőfokú IT végzettség
  • jó ITIL ismeret (ITIL tanúsítvány kifejezett előny)
  • Legalább egyik IT szolgáltatási területen komoly technikai tapasztalat:
    • Applikáció / Server / Storage / Cloud / Hálózat / Mainframe / Middleware
  • Logikus és kritikus gondolkodás, jó probléma megoldás
  • Tárgyalóképes angolnyelv-tudás

Amit a munkakör nyújt:

  • Új technológiák, üzleti folyamatok megismerése
  • Nemzetközi környezetben és projektekben való részvétel
  • Szakmailag erős csapat
  • Versenyképes fizetés
Helyek Budapest
Pest
Kategória Elektronika / Telekommunikáció > Helpdesk
IT / Informatika > It szakértő, It-vezeto
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás > Ügyfélszolgálat vezető, Ügyfélszolgálati munkatárs
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű, Szabadúszó/ Vállalkozó
Elvárt nyelvtudás Angol
Aktiválás időpontja 2018.07.23.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Incident Manager

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Incident Manager (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Nagyobb incidensek vezetése, kordinátori szerep...
Pécs


Tapasztalt folyamatmérnök

HAYS Hungary Kft.

Tapasztalt folyamatmérnök pozíció nyitott autói...
Jász-Nagykun-Szolnok