Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

SWEDISH speaking Customer Service Representative

  • A hirdetés 11 napja lejárt


Sykes Enterprises, Incorporated is a family of global companies delivering business process outsourcing services. The SYKES brand represents the benchmark in customer service. The top companies in the world rely on SYKES to care for their most valued resource- their customers. Headquartered in Tampa, Florida, we operate over forty customer interaction and fulfillment centers throughout North America, Europe, Latin America, Asia and Africa.

We are looking for the following professional
to join our Budapest Call Center:


Customer Service Representatives provide a professional front and back office service function for our client’s project in line with the contractual agreements and working in compliance.


  • Receiving requests in Swedish language via phone and e-mail
  • Providing back office administrative services
  • Checking invoices
  • Receiving, categorizing and registrating work orders
  • Recognizing problems
  • Dealing with correspondence
  • Qualifying, prioritizing cases
  • Arranging necessary steps with subcontractors, liaising with local country offices, coordinators, technical teams
  • Coordinating progresses
  • Initiating preventive calls to minimize damages


  • Fluent SWEDISH language knowledge
  • Conversational English language knowledge
  • Experience in administration
  • Good organizational skills
  • Advanced level knowledge of MS Office applications
  • Excellent problem solving skills
  • Good communication skills


  • Financial studies
  • Good level of analytical skills, numeracy and financial awarenes

What we offer:

  • Career opportunity
  • Cafeteria system
  • Friendly, multicultural work environment
  • Dynamic team
  • Arranging work related documents
  • In-house doctor
  • Hungarian language course
  • Modern office environment
  • Company events, parties
  • Hungarian language course
Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztrációs asszisztens, Adminisztrátor, Ügyintéző
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás > Telefonos ügyfélszolgálat, Ügyfélszolgálati munkatárs
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Angol, Norvég, Svéd
Aktiválás időpontja 2018.02.09.
Egyéb hasonló állások Önnek
Swedish Customer Service Representative

HAYS Hungary Kft.

Swedish Speaking Customer Service Representativ...


Cégnév elrejtése

  Customer Service Representative Reporting ope...
IX. kerület, Budapest, Pest

Customer Service Representative

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational partner offer an...