Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Spanish and Italian/French IT Helpdesk Agent


  • A hirdetés 621 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Handle and document all incoming emails and phone calls within the contractually agreed timeframes
  • Provide technical assistance to users via phone or email
  • Follow up on existing tickets and escalate unresolved cases to relevant support teams
  • Manage personal and team backlog
  • Learn and implement new technologies, tools, processes and policies
  • Document new technical solutions in knowledge base
  • Document and share best practices and with other colleagues
  • High level of technical problem resolution
Requirements:
  • Fluent Spanish, and Italian or French language knowledge and strong English
  • Experience in similar field (Service Desk, IT Support, Customer Support, Call Centre) is advantage
  • Excellent learning skills and high level of flexibility
  • Excellent knowledge of Windows XP, Microsoft Office and Internet Explorer
  • Excellent phone etiquettes and customer service skills
  • Good analytical skills, Ability to work in shifts
We offer:
  • Competitive salary and benefits package
  • Continuous training and development opportunities
  • Modern office environment and easily accessible workplace
Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
SQA mérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Előszéria/széria gyártás minősé...
Ajka, Veszprém


Fröccsöntő / Műanyagipari mérnök (pályakezdők részére is!)

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Gyártóberendezések és gyártósor...
Sárvár, Szombathely


Karbantartó villamosmérnök - Komárom-Esztergom megye

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Berendezések rendelkezésre állá...
Tata, Tatabánya