Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Service Lifecycle Manager


  • A hirdetés 545 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Manage the delivery and operation of the service management with the help of the Operation Manager
  • Act as the central point of communication within the Service Delivery team
  • Provide accurate and timely information about the service activity to the stakeholders
  • Build up a working knowledge of clients operating environment
  • Participate in business and process development activity with scoping potential engagements
  • Effectively managing multiple orders to ensure that they are delivered on time
  • Building strong and lasting relationships with external clients
  • Ensure the service delivery requirements are reaching a high service level
  • Create, execute and revise project work plans to meet changing needs and requirements
  • Be accountable for meeting and exceeding the SLAs and KPIs
Requirements:
  • At least 2 years of experience gained in a service management field
  • Fluency in English both written and oral
  • Proven knowledge in Customer service or service desk processes
  • Strong stakeholder management skills
What we offer:
  • Easily accessible work environment
  • Competitive salary and benefits
  • Work in a continuously growing multinational environment
Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 1 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Aktiválás időpontja 2016.08.20.
Egyéb hasonló állások Önnek
Supplier Quality Engineer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational client, we are l...
Vas


Tesztmérnök

Trenkwalder Kft

Multinacionális autóipari elektronikai termékek...
Vas


NPI Minőségbiztosítási mérnök

Trenkwalder Kft

Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező Partner...
Fejér