Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

www.cvonline.hu
SAP Basis Administrator 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2019.11.25.
Hirdetés azonosító: 2368265

FELADAT

•SAP rendszerek üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, teljesítmény optimalizálás, nyomtatás támogatás, interfészek karbantartása, rendszermásolások végrehajtása, javítócsomagok implementálása

•Adatbázisok üzemeltetése: monitorozás, problémakezelés, teljesítmény optimalizálás, javítócsomagok implementálása

•Kapcsolattartás üzemeltető csoportokkal, felhasználók megbízottjaival

 

•SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása külső és belső ügyfelek számára modulfüggetlen módon

• Az SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, a frissítések, verzióváltások végrehajtása, migrációk lebonyolítása, a felmerülő hibák javítása, kérések teljesítése, az alkalmazás használatával kapcsolatos tanácsadás, támogatás

•Hibajegyek létrehozása, fogadása, megnyitása

•A hibajegy illetékességének megállapítása, a hibajegyek elfogadása, elutasítása vagy továbbítása a megoldás helye felé

•Egyszerűbb kéréseket teljesítése, a problémamegoldás eszkalálása.

•A hibajegyek naprakészen tartása

•Kommunikál az ügyféllel a hibajegy megoldásával kapcsolatosan

•A hibajegy lezárása, a megoldást dokumentálása

•Adatot szolgáltat a külső/ belső jelentéskérőknek, jogosultságokat oszt ki, egyszerűbb feladatokat old meg.

•A munkakör főbb feladatai, felelősségei (további feladatok az előző szinthez képest): 2. szintű támogatás nyújtása, a hozzá kerülő problémák többségének saját szintű megoldása

•Rendszer fejlesztéseket végrehajtása

•Az alkalmazás-támogatási életciklusnak megfelelő munkavégzés

•Az ITIL folyamatok ismerete és alkalmazása

•Készenléti feladattal való megbízhatóság, amennyiben szükség esetén szakértő tanácsa is rendelkezésre áll

•Az ügyfél informatikai szakembereivel szakmai kapcsolatot tartása

PROFIL
  • SAP Basis adminisztrációs ismeretek
  • Legalább 2 éves releváns szakmai gyakorlat
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Oracle adatbázis-kezelő adminisztrációs ismeretek
  • Windows és Unix (HP-UX, AIX, Linux) operációs rendszerek emelt szintű felhasználói ismerete
  • 3 műszakos munkavégzés (7/24)

 

Előnyök:

 

  • Német nyelvtudás
  • SAP certification
  • Jó kommunikációs készség
  • Rugalmasság
  • Proaktívitás
  • Rendszerszintű gondolkodásmód

 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Iratkozzon fel állásértesítőre