Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Salesforce Support 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2019.12.07.
Hirdetés azonosító: 2324307
lejárt
FELADAT
  • Takes part in Implementation Management and End-User support
  • Handling Incident tickets – 1st Level  Application Support
  • Close collaboration with an international team and management
  • User management – System specific support for TSI users
  • Technical Support for orders, activating/deactivating Opportunities
  • Answering the Client questions regarding deal processes
  • Supporting Sales Managers with the process administration
  • Tracking and handling the Opportunity Type
PROFIL
  • Willingness to learn new processes
  • English and German language knowledge written and oral
  • At least 1 year relevant experience in similar position
  • Team player attitude, ability to learn quickly and pro-activity
  • Customer focused attitude and communications.
  • Experience in ticketing tools (JIRA, SM9, XAMS)

 

Iratkozzon fel állásértesítőre