Ehhez hasonló állások
Developer for Service Health Quality Dashboard (SHQD) solutions - REF2429N
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
Rendszermérnök
Call center és ügyfélszolgálati rendszer fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
RENDESZERMÉRNÖK (VoIP, Linux)
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább 6 év informatikai rendszermérnöki tapasztalat, CentOS, IP hálózat, Mikrotik és OVPN, Asterisk, VoIP ismeretek
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- VoIP, távközlés mélyebb ismerete
Főbb feladatok, munkák:
- Linux rendszerek (CentOS) tervezése, üzemeltetése, optimalizáció, security hardening.
- Felügyeleti eszközök üzemeltetése (pl Zabbix, ...) és használata. Részvétel Asterisk rendszerek üzemeltetésében, hibák keresése és elhárítása.
- Üzemeltetési dokumentációk írása, kezelése, részvétel az infrastruktúra további fejlesztésében.
Megbízóról:
Budapesten, a XIII. kerületben található. Call center és ügyfélszolgálati rendszer fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkoznak, továbbá távközlési (VoIP) szolgáltatást nyújtanak ügyfeleik részére.
Amit kínálunk:
- Főállású munkakör
- Versenyképes fizetés
- Hosszú távú, stabil és biztos munkahely
- Nyugodt, barátságos légkör
Munkavégzés helye:
Budapest
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
Rendszermérnök
Call center és ügyfélszolgálati rendszer fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
RENDESZERMÉRNÖK (VoIP, Linux)
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább 6 év informatikai rendszermérnöki tapasztalat, CentOS, IP hálózat, Mikrotik és OVPN, Asterisk, VoIP ismeretek
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- VoIP, távközlés mélyebb ismerete
Főbb feladatok, munkák:
- Linux rendszerek (CentOS) tervezése, üzemeltetése, optimalizáció, security hardening.
- Felügyeleti eszközök üzemeltetése (pl Zabbix, ...) és használata. Részvétel Asterisk rendszerek üzemeltetésében, hibák keresése és elhárítása.
- Üzemeltetési dokumentációk írása, kezelése, részvétel az infrastruktúra további fejlesztésében.
Megbízóról:
Budapesten, a XIII. kerületben található. Call center és ügyfélszolgálati rendszer fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkoznak, továbbá távközlési (VoIP) szolgáltatást nyújtanak ügyfeleik részére.
Amit kínálunk:
- Főállású munkakör
- Versenyképes fizetés
- Hosszú távú, stabil és biztos munkahely
- Nyugodt, barátságos légkör
Munkavégzés helye:
Budapest
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.