Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Property Manager

Property Manager

HAYS Hungary Kft.
Régió: Budapest
 
Hozzáadva: 2019.12.05.
Jelentkezési határidő: 2019.12.06.
 
Property Manager
Property Manager munkatársat keresünk multinacionális ingatlantanácsadó partnerünk budapesti csapatába.

Mire van szüksége a sikerhez:
  • Releváns, preferáltan ingatlan vagy logisztika területén szerzett tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

       A következő feladatokban számítanak a leendő munkatársra:
  • az ingatlanokon végzett üzemeltetési feladatokról és egyéb az ingatlant érintő eseményekről havi/negyedéves jelentések ellenőrzése és azok határidőre történő elkészíttetése Munkáltató és Ügyfél/Ügyfelek részére
  • az ingatlan tulajdonosaival történő napi kapcsolattartás üzemeltetés kérdésekben
  • ingatlan bérlőivel történő napi kapcsolattartás
  • helyi üzemeltetők bérlőkkel való kapcsolattartásának felügyelete
  • műszaki beruházási javaslatok előterjesztése a tulajdonosok felé
  • minden olyan tanácsadási tevékenység, amely az ingatlanok legoptimálisabb üzemeltetését és fenntartását szolgálja
  • bérleti szerződések készítése, nyilvántartása, aktualizálása
  • pénzügyi nyilvántartások vezetése, banki tranzakciók (utalás, konverzió) lebonyolítása
  • Ügyfelek által kért és elvárt riportok elkészítése (PM riport, FM riport, Tenancy schedule, rent-roll, debt riport stb) és határidőben való leadása
  • számlázás, bérleti díjak indexálása
  • kintlévőség kezelés, likviditás management
  • üzemeltetési költség tervezet készítése, utólagos elszámolása bérlők felé, Ügyféllel való jóváhagyatása
  • éves CAPEX terv készítése Ügyfél/Ügyfelek részére
  • A cég más projektjein történő időszakos helyettesítés
  • Előzetes beosztás alapján történő, munkaidőn túli, időszakos telefonos ügyelet ellátása, illetve szükség / riasztás esetén a munkaterületen való megjelenés
  • Ügyfél által elvártaknak megfelelően on-site munkavégzés a munkaidő alatt
  • Ügyfél által az ingatlanokon elvárt biztosítási ügyek intézése, kezelése
  • Bérlői közüzemi fogyasztások felosztása, ellenőrzése, azok Bérlő felé történő elszámolása
  • Üzemeltetési költség számlák felosztása, jóváhagyása
  • ingatlanhoz kapcsolódó dokumentumok rendszerezése karbantartása
  • esetleges ingatlan értékesítés kapcsán, abban való teljes körű közreműködés
  • Üzemeltetői tenderek előkészítése, bonyolítása, abban való közreműködés
  • Bérlemények átadás átvételének előkészítése, lebonyolítása
  • Ingatlanon történő beruházásokban való közreműködés
  • Közmű szolgáltatói tenderekben való közreműködés, adatszolgáltatások
  • Bérlők által elvárt környezetvédelmi riportokhoz való adatszolgáltatás elkészítése
  • Ügyfél által előírt software használata, karbantartása
  • HelpDesk rendszer figyelése, hibakövetés
  • Garanciális bejelentések megtétele, nyomon követése, garanciális feladatok végrehajtatása
  • Ügyfél által előírt SLA-k betartatása, végrehajtatása
  • Ingatlanok állapotának folyamatos ellenőrzése, szolgáltatókkal történő havi megbeszélések szervezése, épületek bejárása, ezek riportálása

   Amennyiben nyitott az új szakmai lehetőségek irányába, kérjük küldje el szakmai önéletrajzát a számunkra.

Megbízónk professzionális munkakörnyezetet, hosszú távú szakmai fejlődési lehetőséget és kiemelkedő juttatást kínál az új kollégának.

Helyek Budapest
Kategória Építés / Ingatlan
Aktiválás időpontja 2019.12.05.
Iratkozzon fel állásértesítőre