Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Project Management Office koordinátor (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2018.09.16.
Hirdetés azonosító: 1947822
lejárt
FELADAT

A Project Management Office koordinátor felelőssége a külső és belső projektekhez kapcsolódó számos admnisztrációs feladat ellátása, a teljes projekt-életciklus alatt, beleértve az alábbiakat:

  • Project Proposal Management – az ajánlatadási workflow nyomonkövetése (elindítástól a jóváhagyásig); ajánlatok továbbítása az Ügyfél felé; kimutatások készítése
  • Project Change Request Management – a workflow nyomonkövetése (elindítástól a jóváhagyásig); a projekt változtatási kérések továbbítása az Ügyfél felé; kimutatások készítése
  • Project Management – a projekt workflow nyomonkövetése (elindítástól a lezárásig); a Consultancy típusú projektek megfelelő kezelésének biztosítása; monitorozza a kulcsfontosságú projekt adatok riportálását a projektmenedzserek részéről; biztosítja a megfelelő projektzárást a projekt befejezését követően
  • Folyamatok és rendszerek kezelése – a standard folyamatok és űrlapok kezelése; projektadatok adminisztrációja a projektmenedzsment rendszerben; felelős az egységes projektlistában szereplő adatokért (projekt típusok, ajánlatok és változási kérések)
  • Ad-hoc kimutatások készítése
  • Központi szerep a kommunikáció kezelésében – kommunikáció koordinálása az Ügyfél és más beszállítók PMO-i között, illetve valamennyi érintett között az ügyfélnek szolgáltató szervezeti egységen belül
  • Az agilis csapatmunkát támogató online felületek létrehozása a projektcsapatok számára az online kollaborációs platformon belül
  • Általános projektmenedzsment támogatás az ügyfélspecifikus folyamatokra kiterjedően
PROFIL
  • Folyékony angol nyelvtudás (B2+/C1)
  • Alapvető projektmenedzsment folyamat-ismeretek
  • Multinacionális mátrix szervezetben / projektmenedzsmentben, szolgáltatás- vagy minőségmenedzsmentben szerzett előzetes tapasztalat előny
  • Részletekre való odafigyelés, precizitás az adminisztratív feladatokban
  • Jó problémamegoldó készségek
  • Képesség a monoton feladatok és a stressz kezelésére
  • Jó kommunikációs készségek; hatékony kommunikáció minden szinten, beleértve a felsővezetést is
  • Nem tart attól, hogy szükség esetén eszkalációkat kezeljen
  • Képesség a virtuális csapatban való munkavégzésre

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Project Management Office koordinátor gyakornok (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Az ügyfél kéréseit emailen és az online felület...
Budapest


Project Management Officer (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Az Enabling Business Partner Managerek támogatá...
Budapest


Project Coordinator - Demand management (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Külső és belső stakeholderekkel való kapcsolatt...
Budapest