Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
OPM Manager (Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2018.08.25.
Hirdetés azonosító: 1197104
lejárt
FELADAT
  • Ügyfeleink Service Management igényeikhez leadott Információ és Ajánlat kérelmek (Rfi/Rfp) szemrevételezése a T-Systems TC Offering szerinti standard illetve individualitás szempontjából
  • Az ügyfélszolgáltatások leképezése lehetséges belső Standard ill. adott esetben Non-Standard szolgáltatási láncokra/-elemekre
  • A folyamatok szerinti együttműködés értékelése az ügyfél érintkezőfelület és a TC Operációk közt
  • Az ügyfélspecifikus követelmények integrációja és az ITIL V3 szerinti TC Service Design és szolgáltatás orientált SLA koncepciók kidolgozása
  • Megoldás és kezelési alternatívák kidolgozása és tanácsadás ügyfeleink kérésére szakmai szempontok alapján (ITIL, C2C folyamatok, SLA-k)
  • Költségoptimalizálás lehetőleg minél több standard javasolásával és használatával
  • Az ügyfeleink egyéni követelményeinek/igényeinek átültetése a bevett T-Systems megszövegezésekbe a TC Delivery operáció-béli ill. adott esetben TC-n kívüli szolgáltató kapcsolattartóival, valamint ugyanezen igények és követelmények szakmai tárgyalása és egyeztetése
  • A szolgáltatók (Szogáltatásleírások) összefűzése, esetleg a szolgáltatók munkahozzájárulásainak egyeztetése és strukturálása Non-Standard Szolgáltatási Koncepciókká (Bid/Pályázati fázisokban) vagy a későbbi, végleges megoldásokkal való operáció számára Non-Standard Szolgálati Kézikönyvekké (T&T/Tranzíciós – realizációs fázisokban) az ügyfél-megoldásnak teljes TC – részesedését illetőleg
  • Hozzájárulás a közösen már kidolgozott Service Design (szolgáltatási terv) megvalósításához, meghatározott munkacsomagok formájában (átvezetés Current Mode of Operation-ből Future Mode of Operation-be)
  • A szolgáltatási koncepció és – kézikönyv Service Management (Non Standard) részesedésének belső – és kérésre külső ügyfeleknél is
  • A T&T (Tranzíciós) fázisban támogatni a Service Chain Operation Manager-t, esetlegesen kért tartalmakkal az ügyfél érintkezési pontokból a szolgáltatási kézikönyv számára

 

PROFIL
  • Főiskolai/egyetemi végzettésg vagy releváns tapasztalat
  • Legalább 2-4 év IT területen szerzett tapasztalat
  • Folyékony angol ÉS középszintű német nyelvtudás
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • ITIL folyamatok gyakorlati ismerete
  • Alapos IT ismeretek
  • Önállóság
  • Csapatmunkára való képesség

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Incident Manager (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Nagyobb incidensek vezetése, kordinátori szerep...
Pécs


Service Delivery Manager (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Customer contact in one specific field of T-Sys...
Pécs


Service Delivery Manager (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Olyan jelöltet keresünk, aki jövőbeni ügyfélsze...
Pécs