Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Office administrator


  • A hirdetés 644 napja lejárt

 The Adecco Group, the world’s leading provider of HR solutions, is looking for a professional for its partner in the following position:

Office Administrator

 

Responsibilities:
• General office administration tasks (welcoming guests, handling posts, e-mails, incoming calls)
• Responsible for the office environment (e.g. contact with facility management company, control small refurbishment works, etc.)
• Processing travel expenses
• Ensuring other - ad hoc and regular - administration tasks

Requirements: 
• At least high school education
• Communication level of English
• At least 1-2 years of relevant work experience in similar position
• Advanced level of Microsoft Office, Excel, Word and PowerPoint skills
• Good interpersonal, communication and coordination skills
• Ability to learn fast and ambition to grow within the organization
• Positive, open and friendly mindset


What we offers:
• Competitive salary
• Excellent working conditions;
• Great atmosphere with a professional team

Place of work:
• Budapest

 

 

Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Electrical Engineer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational Client we are lo...
Vas


Projektmérnök

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnercégünk számára keresünk ...
Borsod-Abaúj-Zemplén


PLC / Robot programozó

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnercégünk számára keresünk ...
Borsod-Abaúj-Zemplén