Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

O365 Platform Management Specialist

O365 Platform Management Specialist

Hydro Extrusion Hungary Kft.
Régió: Székesfehérvár, Fejér, Budapest, Pest
 
Hozzáadva: 2019.12.25.
Jelentkezési határidő: 2020.01.14.
O365 Platform Management Specialist
Székesfehérvár or Budapest
Hydro logo
people in office

O365 Platform Management Specialist

Responsibilities:

  • Set standards and ensure distribution and updates of Microsoft end-user tools and features,
  • Handle requests, incidents, changes, and problem processes for the platform (4th level support / escalation point),
  • Automate tasks and solutions in Office 365 by using e.g. PowerShell,
  • Handle Microsoft licensing in cooperation with commercial team and suppliers,
  • Collaborate closely with Microsoft and other suppliers; ensure good dialogue and exchange knowledge about business needs and product development,
  • Understand changes in the Microsoft platforms and manage these changes in Hydro,
  • Manage integration between Office 365 and other infrastructure applications and IT services in Hydro,
  • Proactively evaluate, test and verify new tools and features based on business relevance. Handle testing regime of customizations, updates and integrations,
  • Document and maintain solution architecture,
  • Collaborate closely with the business and IT organization in Hydro,
  • Ensure that solution architecture and security for Office 365 comply with Hydro IS governance and enterprise architecture,
  • Set standards for and follow up local/shared on-premise Microsoft technologies. 

 

Requirements:

  • Minimum BA degree on University level (Information Technologies), preferably Master’s degree,
  • Minimum 5 years of experience with Microsoft cloud technologies, at least 3 years’ experience with Office 365,
  • Relevant Microsoft Office 365 certificates,
  • In-depth knowledge of all applications in the Office 365 platform is required,
  • Knowledge & experience of ServiceNow is also preferred,
  • Experience in: Exchange administration, Powershell scripting, Office 365 tenant administration,
  • Experience with vendor management of Microsoft,
  • Knowledge of and experience with IT change management processes and methodology (ITIL),
  • Fluency in English (in written and oral).
Helyek Székesfehérvár
Fejér
Budapest
Pest
Kategória IT / Informatika > Adatbázis adminisztrátor, Rendszeradminisztrátor, Rendszergazda, Rendszerüzemeltető, Számítógéprendszer-adminisztrátor
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Angol
Aktiválás időpontja 2019.12.02.
Iratkozzon fel állásértesítőre