Találd meg álmaid állását egy kattintásra!
9088 állás, 551 munkáltató
- Cvonline.hu
- Key Account Manager - FMCG
Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása ittKey Account Manager - FMCG
Régió: Szabolcs-Szatmár-Bereg

Partnerünk tejtermékek és tejhelyettesítő növényi alapú termékek forgalmazásával foglalkozik, közel 20 márka kizárólagos képviselőjeként, egyre növekvő piaci részesedéssel bír. Bővülő értékesítési csapatukba keressük új Key Account Manager kollégájukat.
Pozíció leírása / Job description
Partnerünk tejtermékek és tejhelyettesítő növényi alapú termékek forgalmazásával foglalkozik, közel 20 márka kizárólagos képviselőjeként, egyre növekvő piaci részesedéssel bír. Bővülő értékesítési csapatukba keressük új Key Account Manager kollégájukat.
- Napi kapcsolattartás a kereskedelmi partnerekkel az értékesítési célok elérése érdekében
- Rendszeres piac monitorozás és elemzések készítése, árvizsgálat és piaci változások nyomon követése
- Ajánlatok kidolgozása és (éves)üzleti tárgyalások teljes körű lebonyolítása a megadott kereskedelmi partnerekkel
- Kereskedelmi akciós megállapodások előkészítése és végrehajtása ideértve a szervezési feladatokat is
- Szoros együttműködés vállalaton belül a logisztikai és sales osztállyal
- Vállalaton belüli, a feladatkörhöz kapcsolódó riportolási, kimutatási feladatok ellátása a közép- és felső vezetés részére
- Egyéb kapcsolódó adminisztratív feladatok
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú végzettség
- 3-5 éves FMCG Account mangement területen szerzett tapasztalat
- Aktív kapcsolatrendszer diszkontokkal, nagyobb áruházakkal (Tesco, CBA, Penny vagy Aldi előnyt jelent)
- Aktív angol nyelvtudás
- Rugalmasság, önállóság és nagy munkabírás
- Egészséges táplálkozás iránti érdeklődés előnyt jelent
Amit kínálunk / Offer
- összetartó, családias vállalat
- szakmai fejlődési lehetőség
- minőségi termékkör
Helyek | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Kategória |
Értékesítés / Kereskedelem > Key account manager |
Aktiválás időpontja | 2019.11.14. |