Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kereskedelmi Képviselő


  • Lindström Kft
  • Bács-Kiskun, Tolna
  • A hirdetés 19 napja lejárt

A Lindström egy családi tulajdonban lévő vállalat, melyet 1848-ban alapítottak Finnországban. Az évek során a kis kelmefestő műhelyből Európa és Ázsia egyik vezető textil-szolgáltató cégévé nőtte ki magát. A Lindström jelenleg több, mint 3000 főt foglalkoztat Európában és Ázsiában. 
Szolgáltatásainkkal nemcsak ügyfeleink arculatát erősítjük, hanem meg is könnyítjük mindennapi életüket, és a legjobb értéket nyújtjuk a piacon.
Bővebben rólunk: Link megjelenítése

Kereskedelmi Képviselő

(Bács-Kiskun és Tolna megye területére, új ügyfeleknek történő értékesítésre) munkatársat keresünk a szőnyegbérleti szolgáltatásokat értékesítő üzletágba.

Feladatok:

  • Tevékenységét tudatosan tervezze, fejlessze annak hatékonyságát, összhangban a cég értékeivel, az értékesítési tervekkel és a vonatkozó utasításokkal
  • Új értékesítési lehetőségek felkutatása
  • Értékesítési szerződések megkötése és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok megalapozása
  • Ajánlatok készítése, prezentálása a potenciális ügyfeleknek
  • A szolgáltatás indítása új ügyfeleknél, méretvétel
  • Versenytársak tevékenységének folyamatos nyomon követése
  • Rendszeres riportok készítése
  • A látogatások és ajánlatok adminisztrációja a cég rendszerében, riportok készítése a kereskedelmi vezetőnek

Elvárások:

  • Minimum egyéves, lehetőleg B2B területen szerzett értékesítési tapasztalat
  • Minimum középfokú végzettség
  • Számítógépes felhasználói ismeretek, kiemelten: Excel, Word
  • Vezetői engedély és gépjármű vezetői gyakorlat
  • Kiemelkedő tárgyalási-, prezentációs -, és problémamegoldó készség
  • Önállóság, belső motiváltság
  • Önbizalom, képesség új ügyfelekkel történő tárgyalási körülmények kialakítására
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód, hozzáállás
  • Jó szervezőkészség
  • Határozottság, kreativitás
  • 1-3 év releváns szakmai tapasztalat

Előny:

  • CRM rendszer ismerete
  • Angol nyelvtudás
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem (havi alapbér és teljesítménybér),
  • Vállalati autó, laptop, mobiltelefon, mobil internet a munkavégzés támogatásához
  • Szakmai továbbképzések
  • Multinacionális cég tudás háttere
  • Teljes munkaidős munkaviszony
  • Lendületes, összetartó csapat

Munkavégzés helye

  • Rugalmas munkavégzési hely – Bács-Kiskun megye, Tolna megye

Kérjük, küldjön motivációs levelet, fényképes önéletrajzot fizetési igénye megjelölésével.

Helyek Bács-Kiskun
Tolna
Kategória Értékesítés / Kereskedelem > Értékesítési menedzser, Kereskedelmi menedzser
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Aktiválás időpontja 2019.07.08.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
Kereskedelmi asszisztens

LAMBDA SYSTEME Kft.

A Lambda Systeme Kft. rangos, országos hálózatt...
Budapest, Pest, X. kerület


Kereskedelmi asszisztens

Randstad Hungary Kft.

Egy neves olasz háztartási elektronikával fogla...
Szabolcs-Szatmár-Bereg


KERESKEDELMI ASSZISZTENS

BECK AND PARTNERS Kft.

Szeretnél egy dinamikusan fejlődő, családias ha...
Budapest