Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Régió: Csongrád, Szeged
 
Hozzáadva: 2019.12.27.
Jelentkezési határidő: 2019.11.27.
Work4you logo

Indítsd be a karriered!

Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!

 
 
 
 

17 éves szakmai múlttal rendelkező szegedi IT vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szóban és írásban egyaránt kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Hatékonyan dolgozol és jó a problémamegoldó képességed
  • Hozzáállásod emberközpontú
  • Haladó szinten alkalmazol irodai szoftvereket
  • A problémákra mindig a megoldást keresed
  • Fellépésed magabiztos, megjelenésed üzleties
  • Preciz, munkádra igényes vagy

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Értékesítési területen szerzett tapasztalat
  • IT területen szerzett tapasztalat

Főbb feladatok, munkák:

  • Új és meglévő partnerekkel történő kapcsolattartás telefonon és személyesen egyaránt
  • Felmerülő ügyféligények kezelése
  • Kereskedelmi folyamat teljes körű támogatása kapcsolatfelvételtől, a szerződéskötésig
  • Rendszerbevezetések előkészítése
  • Árajánlatok elkészítése
  • Szakmai konzultációk szervezése
  • Szoros együttműködés a vállalat vezetőivel
  • Üzleti fórumokon való részvétel

Megbízóról:

  • Több mint 17 éves szakmai múlttal rendelkező szegedi IT vállalkozás
  • A 2002-es alapítás óta foglalkoznak szoftverfejlesztéssel, amit később rendszerfelügyeleti és rendszerintegrációs szolgáltatással bővítettek
  • Büszkék saját fejlesztésű ügyviteli szoftverükre, a PEAS Vállalatirányítási Rendszerre
  • Közel 40 jól képzett, állandó munkatársuk van, emellett számos külső szakértő segíti a színvonalas munkavégzést
  • 2018-tól kertvárosi környezetben, családias légkörben várják ügyfeleiket és kollégáikat újszegedi irodaházukban

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Alkalmazotti jogviszony
  • Versenyképes fizetés
  • Kimagasló minőségű szolgáltatások és termékek, változatos feladatok
  • Fiatalos, jó hangulatú csapat
  • Dinamikusan fejlődő vállalati háttér
  • Céges rendezvények
  • Korlátlan mennyiségű kávé, tea
  • Irodai masszázs
  • Pihenőszoba (Xbox, csocsó, léghoki)
  • Családias, légkondicionált iroda kertvárosi környezetben
  • Szegedi munkavégzés

Munkavégzés helye:
Szeged

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és egyoldalas motivációs levelét a JELENTKEZÉS gomb megnyomásával!

work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Work4you logo
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
 
 
 
 

17 éves szakmai múlttal rendelkező szegedi IT vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szóban és írásban egyaránt kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Hatékonyan dolgozol és jó a problémamegoldó képességed
  • Hozzáállásod emberközpontú
  • Haladó szinten alkalmazol irodai szoftvereket
  • A problémákra mindig a megoldást keresed
  • Fellépésed magabiztos, megjelenésed üzleties
  • Preciz, munkádra igényes vagy

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Értékesítési területen szerzett tapasztalat
  • IT területen szerzett tapasztalat

Főbb feladatok, munkák:

  • Új és meglévő partnerekkel történő kapcsolattartás telefonon és személyesen egyaránt
  • Felmerülő ügyféligények kezelése
  • Kereskedelmi folyamat teljes körű támogatása kapcsolatfelvételtől, a szerződéskötésig
  • Rendszerbevezetések előkészítése
  • Árajánlatok elkészítése
  • Szakmai konzultációk szervezése
  • Szoros együttműködés a vállalat vezetőivel
  • Üzleti fórumokon való részvétel

Megbízóról:

  • Több mint 17 éves szakmai múlttal rendelkező szegedi IT vállalkozás
  • A 2002-es alapítás óta foglalkoznak szoftverfejlesztéssel, amit később rendszerfelügyeleti és rendszerintegrációs szolgáltatással bővítettek
  • Büszkék saját fejlesztésű ügyviteli szoftverükre, a PEAS Vállalatirányítási Rendszerre
  • Közel 40 jól képzett, állandó munkatársuk van, emellett számos külső szakértő segíti a színvonalas munkavégzést
  • 2018-tól kertvárosi környezetben, családias légkörben várják ügyfeleiket és kollégáikat újszegedi irodaházukban

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Alkalmazotti jogviszony
  • Versenyképes fizetés
  • Kimagasló minőségű szolgáltatások és termékek, változatos feladatok
  • Fiatalos, jó hangulatú csapat
  • Dinamikusan fejlődő vállalati háttér
  • Céges rendezvények
  • Korlátlan mennyiségű kávé, tea
  • Irodai masszázs
  • Pihenőszoba (Xbox, csocsó, léghoki)
  • Családias, légkondicionált iroda kertvárosi környezetben
  • Szegedi munkavégzés

Munkavégzés helye:
Szeged

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és egyoldalas motivációs levelét a JELENTKEZÉS gomb megnyomásával!

 
work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Helyek Csongrád
Szeged
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztrációs asszisztens, Adminisztrátor, Ügyintéző
Értékesítés / Kereskedelem > Kereskedelmi asszisztens
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling > Pénzügyi asszisztens
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Aktiválás időpontja 2019.10.28.
Iratkozzon fel állásértesítőre