Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

OTP Bank Karrier

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Az OTP Bank munkatársat keres az alábbi munkakörbe

IT alkalmazás üzemeltetési szakértő

Feladatok:

  • Központi monitoring rendszer üzemeltetése
  • Logelemzés, scriptek és dashboard-ok készítése
  • Részvétel szakértőként a banki és leányvállalati informatikai és biztonsági infrastruktúrát, rendszereket, alkalmazásokat érintő projektekben, auditokban
  • Feladatok, eljárások automatizálása
  • A felügyelt üzleti folyamatok és rendszerek folyamatos finomhangolása, riasztási küszöbértékek beállítása, felülvizsgálata
  • Frissítések, migrációk, és DR teszt végrehajtása
  • Részvétel incidensek és problémák kezelésében, gyökér okok feltárása
  • Dokumentációk készítése, naprakészen tartása
  • Jelentések készítése, tudásbázis építése
  • Együttműködés és kapcsolattartás az informatikai társosztályokkal, szolgáltatókkal, beszállítókkal és leányvállalatokkal
  • Változáskezelés munkaidőben és munkaidőn túl (alkalmilag)

Akit keresünk:

  • Főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség, vagy szakirányú OKJ képesítés
  • Kiváló Windows szerver üzemeltetési tapasztalat, Linux alapfokú ismeret
  • System Center Operations Manager (SCOM) ismeret
  • Ideális jelölt IT üzemeltetésben szerzett 3+ éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik, viszont pályakezdők jelentkezését is várjuk.
  • Legalább egy scriptnyelv alapszintű ismerete
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Folyamatszemlélet
  • Jó elemző, problémamegoldó - és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés

Amit előnynek tartunk:

  • Üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete
  • Rendszerfelügyeleti tapasztalat
  • Nagios Core / Zabbix / Icinga / SCOM / CA APM / Dynatrace / ELK ismeret

Amit kínálunk:

  • Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalatcsoport
  • Professzionális munkakörnyezet
  • Támogató, segítő munkahelyi légkör
  • Fejlődő és innovatív vállalati háttér
  • Igényes és változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • Fiatalos, támogató csapat és jó hangulatú, színvonalas munkakörnyezet, amelyekre a hatékonyság eszközeiként tekintünk
  • Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag

Jelentkezési határidő: 2017. november 22.

Kategória IT / Informatika, It szakértő, Rendszergazda, Rendszerüzemeltető, Számítógépes technikus, Számítógéprendszer-adminisztrátor
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Vezetői engedély -
Munkaidő Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Alkalmazás üzemeltető és támogató

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest, Pest


Pénzügyi szakértő

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. Ügy...
Budapest, Pest


Számviteli szakértő

AEGON Magyarország Pénztárszolgáltató ZRt.

Az AEGON Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. é...
Budapest, Pest