Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

www.cvonline.hu

IRODAI ASSZISZTENS

IRODAI ASSZISZTENS

BECK AND PARTNERS Kft.
Régió: Pest, Budapest
 
Hozzáadva: 2019.11.29.
Jelentkezési határidő: 2019.12.12.
IRODAI ASSZISZTENS
Partnerünk CSAPATÁNAK további bővítésére keresünk
 
IRODAI ASSZISZTENST 
 
Cégünkről (és néhány érdekes adat):
  • Munka-, tűz- és környezetvédelmi szolgáltatóként dolgozunk országszerte és már külföldön is
  • Referenciával rendelkezünk a KKV-tól egészen a multinacionális cégekig
  • 3 kedvenc szavunk: csapat, biztonság, megelőzés
  • Idén ünnepeljük 12. születésnapunkat!
  • Közel 40 fős csapattal dolgozunk
 
Amit kérünk:
  • Adminisztratív területen szerzett minimum 1-2 év tapasztalat (vállalati oldalon)
  • Magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban 
  • Magabiztos MS Office (Outlook, Sharepoint, Excel) ismeretek
  • Jó kommunikációs készség 
  • Önálló, precíz és pontos munkavégzés 
  • Terhelhetőség 
  • Ügyfél-orientáltság
  • B kategóriás jogosítvány, magabiztos gépkocsi használat
 
Amit Rád bíznánk:
  • Vezetőség, csoportvezetők és az eszközgazdálkodási vezető napi munkájának hatékony támogatása 
  • Napi adminisztrációs feladatok ellátása - dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartás naprakész vezetése (levelek, számlák, szerződések)
  • Postázással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Az iroda napi működéséhez szükséges eszközök beszerzése, nyilvántartása és irodai berendezések működésének biztosítása
  • Az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás
  • Kapcsolattartás a cég külföldi és belföldi partnereivel, telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása
  • Kapcsolattartás a külföldi munkavállalókkal
  • Felmerülő eseti feladatok ellátása
  • Vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
  • Céges utazások szervezése
 
Előny és tulajdonságok, amiket értékelünk: 
  • Kulcs- Soft ügyviteli program ismerete
  • Ukrán / Koreai kultúra esetleg nyelv ismerete
  • Proaktív, megoldás orientált gondolkodásmód
  • Lendület
  • Humor 
 
Juttatások: / Amit kínálunk:
  • Kompetencia mátrix szerinti bér, teljesítmény prémium és béren kívüli juttatási rendszer (SZÉP kártya)
  • Céges telefon, notebook
  • Szakmai és nyelvi továbbképzési lehetőségek
  • Családias hangulat, fejlődési lehetőség és vidám csapatépítők 
 
Munkavégzés helye:
  • Magyarország, budapesti központi iroda, 18.kerület (Pestszentimre)
 
Munkavégzés ideje:
  • Heti 40 óra
 
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és úgy gondolod, megfelelsz az elvárásoknak, küldj egy önéletrajzot magyar és angol nyelven a bérigény megjelölésével!
Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Aktiválás időpontja 2019.11.29.
Iratkozzon fel állásértesítőre