Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodai asszisztens - recepciós


  • A hirdetés 1113 napja lejárt

Cégcsoportunk több mint 20 éve az informatikai piac meghatározó szereplője a közép-kelet-európai régióban. A vállalatcsoport  több országban tevékenykedik, a magyarországi leányvállalatot 10 évvel ezelőtt alapították Budapesten, amely azóta is töretlen sikerrel működik. Cégünk  disztribúcióval és oktatással foglalkozik.

Munkatársunk szülési szabadságának idejére keresünk új kollégát a következő pozícióba:

Irodai asszisztens - recepciós (határozott időre)

 

 A leendő kolléga feladatai és felelősségei a következők lesznek:

  • Recepciós feladatok gördülékeny és felelősségteljes ellátása
  • Szerződések kezelése, kimenő/bejövő posta iktatása
  • Irodai beszerzések, megrendelések kezelése
  • Folyamatos kapcsolattartás a külföldi leányvállalatokkal angolul
  • Pénzügyi asszisztencia nyújtása a helyi könyvelő kollégának
  • A munkatársak üzleti utazásaihoz kapcsolódó szállás- és jegyfoglalások ügyintézése
  • Vállalati autók használatával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői asszisztencia ellátása
  • Házipénztár kezelése
  • Jelenléti ívek összegyűjtése, étkezési utalványok kiosztása
  • Nyilvántartások vezetése, riportok készítése

 

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek, különösen Excel!
  • Megbízhatóság, magas szintű precizitás
  • Munkájára és a munka eredményére való igényesség, minőségi szemlélet
  • Önálló és csapatmunkára való képesség egyaránt
  • Együttműködő hozzáállás, kiváló szervezőkészség
  • Terhelhetőség, rugalmasság

 

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • stabil háttérrel rendelkező cégcsoport
  • önálló munkavégzési lehetőség


Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIII. kerület

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, juttassa el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a következő email címre: E-mail cím megjelenítése

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Aktiválás időpontja 2015.01.07.
Egyéb hasonló állások Önnek
Credit Payment Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Billing manager

Trenkwalder Kft

We’re looking for heroes to our multinational p...
Budapest


Incident and Problem Manager

Trenkwalder Kft

 Our world-wide multinational Client which has ...
Budapest