Ugrás a tartalomra

Vevői minőségbiztosítási mérnök

Feladatok

  • Vevői kapcsolattartás, reklamációk kezelése
  • A reklamációk kapcsán hozott intézkedések határidejének folyamatos nyomon követése
  • Megelőző intézkedések bevezetése a termelési területeken
  • Eltérési engedélyek kezelése
  • Minőségügyi módszerek alkalmazása (8D, Ishikawa, PPAP, APQP)
  • A reklamációk analízisére létrejött csapatban moderátori szerepkör betöltése  az akciók összefogása és dokumentálása
  • Dokumentációk, riportok és kimutatások, elkészítése és naprakész vezetése
  • Vevői auditokon történő részvétel

Elvárások

  • Felsőfokú műszaki végzettség vagy minimum 2 év minőségügyi területen szerzett tapasztalat (előny az autóiparban szerzett tapasztalat)
  • Analitikus, folyamatszemléletű gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és érdekérvényesítő készség
  • Műszaki rajz olvasás, prezentációs készség
  • Angol és német nyelv középszint írásban és szóban

Vevői minőségbiztosítási mérnök

Győr
Győr-Moson-Sopron
Teljes munkaidő
2 év
Főiskolai végzettség

Frissítés dátuma: 01.12.2022

Állás megosztása