Ugrás a tartalomra

Hübner - Légy te is csapatunk tagja!

NYITOTT POZÍCIÓ

Cégvezetői asszisztens (General manager assistant)

Az idén 25 éves jubileumát ünneplő, s ma már több mint 850 dolgozóval büszkélkedő nyíregyházi gyárunk fő profilja a busz, illetve villamos, vonat és metró vasúti szerelvények átjáró rendszereinek gyártása, valamint különböző gumiipari termékek előállítása.

Cégvezetői asszisztens

Feladatok:

  • Az ügyvezetői stratégiai és operatív feladatok teljesítésének támogatása
  • Az ügyvezetés, a szakmai területek vezetői és a munkavállalók közötti kapcsolattartáshoz kötődő feladatok ellátása
  • Az ügyvezetés találkozóinak szervezési és tartalmi előkészítése, döntési tervezetek előkészítése
  • Angol nyelvű kommunikáció, határidőket betartva írásban és szóban
  • Általános asszisztensi tevékenységek, pl.: irodaszervezés, találkozók tervezése, a naptár frissítése, újbóli előterjesztések ügyintézése, utazásszervezés
  • Rendezvények, megbeszélések és konferenciák előkészítése és nyomon követése, beleértve a jegyzőkönyvvezetést is
  • Prezentációk, beszámolók, kutatások és elemzések önálló készítése és előkészítése, valamint a döntéshozáshoz szükséges információk előkészítése és kiértékelése
  • Projektek menedzselésével kapcsolatos feladatok, továbbá különböző projektek önálló kidolgozása

Elvárások:

  • Preferáltan nemzetközi ipari vállalatnál szerzett minimum 2 év ügyvezetői, illetve területvezetői asszisztensi szakmai tapasztalat
  • Projektfeladatokban szerzett tapasztalat
  • Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Kiváló MS-Office ismeret, nyitottság a modern munkavégzési eszközök használata iránt
  • Magabiztos és udvarias fellépés, magas szintű szociális kompetencia
  • Rugalmasság és elkötelezettség, valamint teljes körű diszkréció, lojalitás, titoktartás és megbízhatóság

Előny:

  • Rendszerezett, célorientált, kezdeményező és önálló munkavégzés
  • Kifejezetten jó kommunikációs készség
  • Német nyelvtudás
  • Marketing feladatokban jártasság

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség egy erős és megbízható vállalatnál  
  • Jó hangulatú, dinamikus, közvetlen, segítőkész csapat  
  • Széleskörű juttatási rendszer  

A fényképes önéletrajzokat magyar és a kiírás szerint angol nyelven a "jelentkezem” gombra kattintva várjuk!

Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Hübner-H Kft. az álláspályázatával összefüggő személyes adatait a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból nyilvántartsa és kezelje. A Hübner-H Kft. adatvédelmi tájékoztatója elérhető a cég honlapján, az Adatvédelmi Szabályzat menüpont alatt.

 

Our company is looking for a colleague in the following position:

General manager assistant

Tasks:

  • Support of the company management in the performance of their strategic and operational tasks
  • Overtaking an interface function between the management, the division managers and all employees
  • Organizational and content preparation of management appointments, preparation of draft decisions
  • Performing written and oral communication in English on schedule
  • General assistant activities, e.g.: office organization, planning appointments, handling calendar, conducting resubmission, travel arrangements
  • Preparation and follow-up of events, meetings, sessions and conferences, including the keeping of the minutes
  • Independent making and preparation of presentations, reports and doing of research and analysis as well as preparation of decision-relevant information
  • Taking charge of project management tasks, as well as developing various procedures on their own responsibility

Expectation:

  • At least 2 years of work experience as assistant of general manager or division leader preferred in an international industrial enterprise
  • Project tasks related experience
  • Proficient command of English in writing and speaking
  • Advanced user skills of the MS-Office application combined with a high level of affinity for modern work equipment and tools
  • Confident and polite appearance, good manners, a high level of social competence
  • Flexibility and commitment, as well as total discretion, loyalty, confidentiality and reliability

Advantage:

  • Systematic, goal-oriented , proactive and independent work
  • Excellent communication skills
  • German language skills
  • Marketing skills

What we offer:

  • Extensive benefit system
  • International working environment
  • Excellent working atmosphere as well as helpful and friendly colleagues

 

Hübner logó
HÜBNER-H Kft.
H-4400 Nyíregyháza, Tünde utca 11.
www.hubner-hungary.com
facebook.com/hubnerhungary
Hübner facebook QR kód

Cégvezetői asszisztens (General manager assistant)

Nyíregyháza
Szabolcs-Szatmár-Bereg
Teljes munkaidő
2 év
Középiskola

Frissítés dátuma: 23.09.2022

Állás megosztása