Ugrás a tartalomra

Vevői kapcsolattartó - Tatabánya

Munkavégzés helye:

  • Tatabánya

Pozíció területei:

  • Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat: Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások

Nyelvtudás:

  • Angol Felsőfok írásban és szóban

Pozíciószint:

  • Beosztott / Alkalmazott

Elvárt végzettség:

  • Felsőfokú végzettség

Feladatok:

  • Napi kapcsolattartás a vevővel. Elektronikusan beérkezett levelek/kérések kezelése megfelelő időn belül.
  • Számlák nyomon követése.
  • Felelős azért, hogy időben sor kerüljön a vevővel folytatott napi kommunikációra. Ide tartozik a rendelések visszaigazolása, értesítés a kiszállításról, átütemezés, jelentések a vevőknek, stb.
  • Felelős a vevői információkat használó valamennyi rendszer karbantartása rendszeresen megtörténjen. Ide tartoznak a kalkulációkra és rendelésekre vonatkozó információk az Oracle információs rendszerben.
  • Felelős vevői kapcsolatok teljesítményének méréséért. Ez a szállítóállomány, az előrejelzéshez képest ténylegesen alakuló rendelésállomány, a kiszállítási teljesítmény, stb. meghatározására terjed ki, annak érdekében, hogy az üzlet összhangban legyen az ajánlattal.
  • A Program Manager és a Vevő által kért jelentések és riportok összeállítása és kiküldése az előírt határidőben illetve rendszerességgel.

 

  •      Egyetemi végzettség, vagy egy elismert intézményben szerzett, ezzel egyenértékű képesítés.
  •      2 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  •      Angol üzleti nyelv felsőfokú ismerete
  •      Word, Excel, PowerPoint ismerete
  •      jó szóbeli kifejezőkészség
  •      matematikai és elemző készség
  •      önálló munkavégzés
  •      probléma megoldó képesség
  •      szervező képesség
  •      stressztűrő képesség
  •      pontos munkavégzés
  •      csapat munkára való képesség
  •     külföldi utazás és esetleges túlórák vállalása

Vevői kapcsolattartó - Tatabánya

Tatabánya, 2800 Magyarország
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 06.06.2023

Állás megosztása