Munkavégzés helye:
- Tatabánya
Pozíció területei:
- Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat: Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások
Nyelvtudás:
- Angol Felsőfok írásban és szóban
Pozíciószint:
- Beosztott / Alkalmazott
Elvárt végzettség:
- Felsőfokú végzettség
Feladatok:
- Napi kapcsolattartás a vevővel. Elektronikusan beérkezett levelek/kérések kezelése megfelelő időn belül.
- Számlák nyomon követése.
- Felelős azért, hogy időben sor kerüljön a vevővel folytatott napi kommunikációra. Ide tartozik a rendelések visszaigazolása, értesítés a kiszállításról, átütemezés, jelentések a vevőknek, stb.
- Felelős a vevői információkat használó valamennyi rendszer karbantartása rendszeresen megtörténjen. Ide tartoznak a kalkulációkra és rendelésekre vonatkozó információk az Oracle információs rendszerben.
- Felelős vevői kapcsolatok teljesítményének méréséért. Ez a szállítóállomány, az előrejelzéshez képest ténylegesen alakuló rendelésállomány, a kiszállítási teljesítmény, stb. meghatározására terjed ki, annak érdekében, hogy az üzlet összhangban legyen az ajánlattal.
- A Program Manager és a Vevő által kért jelentések és riportok összeállítása és kiküldése az előírt határidőben illetve rendszerességgel.
- Egyetemi végzettség, vagy egy elismert intézményben szerzett, ezzel egyenértékű képesítés.
- 2 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Angol üzleti nyelv felsőfokú ismerete
- Word, Excel, PowerPoint ismerete
- jó szóbeli kifejezőkészség
- matematikai és elemző készség
- önálló munkavégzés
- probléma megoldó képesség
- szervező képesség
- stressztűrő képesség
- pontos munkavégzés
- csapat munkára való képesség
- külföldi utazás és esetleges túlórák vállalása