Ugrás a tartalomra

Ehhez hasonló állások

Ügyfélszolgálati munkatárs (3229)

Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk

Főbb feladatok, munkák:

  • Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása,
  • Időpontfoglalások szervezése, egyeztetése, adminisztrálása,
  • E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés végrehajtása,
  • Biztosítókkal való kapcsolattartás,
  • Folyamatos kapcsolattartás a recepcióval, páciens-koordinátorokkal

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Gyorsan tanulsz és képes vagy komplex feladatok ellátására,
  • Precíz, terhelhető vagy és érték számodra az alapos munka,
  • Kiváló kommunikációs készséged van, amely lehetővé teszi az ügyfelekkel való magasszintű kapcsolattartást,
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel és magabiztosan használod a számítógépet,
  • Angolul legalább kommunikációs szinten beszélsz,

Előnyök:

  • 1-2 év Call/contact centerben, telefonos ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat áll a hátad mögött,
  • Egészségügyi /Banki/biztosítási iparágban szerzett tapasztalatod van

Amit nyújtunk:

  • Kiszámítható juttatásokat: versenyképes fix bér; béren kívüli juttatások,
  • Munka-magánélet egyensúlyát: munkaidő beosztásod hétfőtől-péntekig 08:00-18:00 óráig tart, egyenlőtlen munkarendben,
  • Folyamatosan fejlődő, igényes munkakörnyezetet alakítottunk ki, családbarát megoldásokkal,
  • Nagy energiát fordítanak fejlesztésedre is: rendszeres szakmai képzésekkel,
  • Mindezt akár azonnali kezdéssel.

Ügyfélszolgálati munkatárs (3229)

Budapest
Teljes munkaidő

Létrehozás dátuma: 24.09.2021

Állás megosztása