Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati munkatárs (3270)

ügyfélszolgálati munkatársat keresünk!

Belvárosi magán egészségügyi centrum részére lendületes ügyfélszolgálati munkatársat keresünk fiatal csapatába.

Az ügyfélszolgálati feladatok változatosak, kihívásokkal teliek. Ezért olyan pályázót szeretnének felvenni, aki proaktív, problémamegoldó, pozitív beállítottságú és precíz, gyors reagáló képességű. Azok jelentkezését várjuk, akik jól viselik a nyüzsgést, és kreatív kihívásként élik meg.

Teljes munkaidős, vagy minimum heti 30 órás munkatársat keresünk, attól függően, hogy a backoffice adminisztrációs feladatokat is rábízhatják-e. A beosztás rugalmas, 8-20 óra közötti, akár heti egy-két alkalommal előforduló 21 óráig tartó beosztással, hétvége csak kötelező munkanapok arányában.

Az új munkatársak beilleszkedésére és betanítására kiemelt figyelmet szentelnek, ám nagyjából 2 hét után önállóságot várnak el.

Főbb feladatok, munkák:

Az ügyfélszolgálatos kolléga feladata két részre bomlik. Csúcsforgalomban elsősorban recepciós-pénztáros tevékenységeket lát el, a csendes időszakban párhuzamosan végzi ezt adminisztrációs feladatokkal. 

A recepcióban:

  • Közreműködés az értékesítés lebonyolításában,
  • érdeklődők informálása több kommunikációs csatornán,
  • bejelentkezések fogadása,
  • elektronikus adatrögzítés,
  • személyes eligazítás,
  • számlázás, pénzkezelés,
  • közvetítő csatorna a vevők és szolgáltatók között,
  • a vásárlói igény észlelése,
  • a vásárlói panaszok megoldása, vagy döntés előkészítéssel a vezetőség segítése,
  • a vendégek megtartására, a cég jó hírének megőrzése.

 

A backoffice-ban:

  • Adatbázis frissítés,
  • iratok előkészítése és rendszerezése,
  • a szolgáltatók beosztásának koordinálása,
  • könyvelővel való együttműködés.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Olyan jó munkabírással rendelkező, talpraesett munkatársat keresünk, aki képes a számlázási és telefonos ügyfélszolgálati teendők zökkenőmentes ellátására, az ügyfelek kedves és precíz tájékoztatására, a szolgáltatások hátterének biztosítására, pontos adminisztrációjára és pénzkezelési feladatok ellátására.
  • Ideális leendő munkatársuk minimum középfokú végzettséggel és felhasználói szintű számítógép ismerettel (Office, Outlook, böngésző) rendelkezik.
  • Minimum alapfokon kommunikál angolul írásban és szóban; és képes megtalálni a hangot a vendégkör minden személyiségtípusával.
  • Érdeklődik az egészségügy iránt, szeret segíteni az embereken, szociálisan érzékeny, türelmes.
  • Az új ügyfélszolgálati kollégával szemben elsődleges elvárás, hogy egyszerre tudjon a párhuzamosan futó feladataira figyelni, miközben udvariasan, empátiával fordul a vendégek felé.

Előnyök:

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes juttatások.

Ügyfélszolgálati munkatárs (3270)

Budapest
Teljes munkaidő

Létrehozás dátuma: 25.11.2021

Állás megosztása