Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások és Teradata adatbázisok 2nd level üzemeltetése, illetve sokrétű technikai tudás megszerzése után, második szintű támogatás nyújtása külső ügyfelek számára.
- Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
- A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
- Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) ismerete és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
- Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel
Elvárások / Requirements
- Szakirányú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat IT területen
- Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
- Tapasztalat Linux/UNIX alapú rendszerek szerveroldali üzemeltetésében
- Adatbázis (pl.: Oracle) felépítésében és működtetésében szerzett tapasztalat
- Scriptnyelvek ismerete
- Legalább középszintű német és alapszintű angol nyelvismeret
- Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek ismerete
- Rendszerszemlélet, precizitás
- Komplex problémák gyors megértése
- Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
- Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
- Megbízhatóság, ügyfél-orientált szemléletmód, proaktiv gondolkodás
Előnyök:
- Teradata tapasztalat
- Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
- Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete
Személyiség:
- Rugalmasság, csapatjátékosság, megbízhatósság.
- Pontosság, precizitás.
- Fejlődésre törekvés, tanulási hajlandóság.
- Önálló gondolkodás és problémamegoldási készség