Ugrás a tartalomra

Teradata Administrator

Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások és Teradata adatbázisok 2nd level üzemeltetése, illetve sokrétű technikai tudás megszerzése után, második szintű támogatás nyújtása külső ügyfelek számára.

 

  • Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
  • A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
  • Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) ismerete és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
  • Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel

Elvárások / Requirements

  • Szakirányú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat IT területen
  • Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
  • Tapasztalat Linux/UNIX alapú rendszerek szerveroldali üzemeltetésében
  • Adatbázis (pl.: Oracle) felépítésében és működtetésében szerzett tapasztalat
  • Scriptnyelvek ismerete
  • Legalább középszintű német és alapszintű angol nyelvismeret
  • Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek ismerete
  • Rendszerszemlélet, precizitás
  • Komplex problémák gyors megértése
  • Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
  • Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
  • Megbízhatóság, ügyfél-orientált szemléletmód, proaktiv gondolkodás 

 

 

Előnyök:

 

  • Teradata tapasztalat 
  • Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
  • Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
  • ITIL folyamatok ismerete

 

Személyiség:

 

  • Rugalmasság, csapatjátékosság, megbízhatósság.
  • Pontosság, precizitás.
  • Fejlődésre törekvés, tanulási hajlandóság.
  • Önálló gondolkodás és problémamegoldási készség 

Teradata Administrator

Pécs
Teljes munkaidő, Szakmai gyakorlat, diákmunka

Létrehozás dátuma: 25.02.2021