Leendő feladataid:
- Szervizcsapat munkájának napi koordinálása, javítási munkák folyamatos nyomon követése
- Szerelők beosztása, tájékoztatása szervizprogramon keresztül
- Szerelők munkavégzésének előkészítése (alkatrészigény felmérése, egyeztetések)
- Javításokkal kapcsolatos munkafelvétel, előjegyzés kezelés, alkatrészrendelés
- Egyeztetés a raktárral alkatrészek ügyében
- Vevőkkel való kapcsolattartás
- Partnerektől érkező hibabejelentések kiértékelése, javaslattétel a hiba elhárítására
- Árajánlatok készítése
- Adminisztratív feladatok ellátása, munkák elszámolása
Elvárások:
- Minimum középfokú műszaki végzettség (villamossági/gépészeti/mechatronikai terület)
- Szerviztevékenységben szerzett tapasztalat: Legalább 1-3 év szakmai gyakorlat a szervizkoordináció, szerviztechnikai, vagy karbantartási területen, amely során dolgozott szerelők koordinálásával és javítási munkálatok felügyeletével
- Aktív angol vagy német nyelvtudás
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
- B kategóriás jogosítvány
- Magas probléma megoldó képesség
Amit kínálnak Számodra:
- Pozícióhoz illeszkedő jövedelem, ami tükrözi szakértelmed
- Folyamatos szakmai képzés és fejlődési lehetőség
- A munkavégzéshez szükséges eszközök: céges autó, laptop, telefon
- Családias légkör, fiatalos és támogató csapat
Munkavégzés pontos helye:
- 5000 Szolnok, Tószegi u. 2.
Munkaidő:
- Kötetlen munkaidő, heti 40 óra
Ha az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva, és csatlakozz egy dinamikus csapathoz, ahol az ügyfelek elégedettsége és a minőségi munka az első!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.