Ugrás a tartalomra

SZERVIZKOORDINÁTOR

Leendő feladataid:

  • Szervizcsapat munkájának napi koordinálása, javítási munkák folyamatos nyomon követése
  • Szerelők beosztása, tájékoztatása szervizprogramon keresztül
  • Szerelők munkavégzésének előkészítése (alkatrészigény felmérése, egyeztetések)
  • Javításokkal kapcsolatos munkafelvétel, előjegyzés kezelés, alkatrészrendelés
  • Egyeztetés a raktárral alkatrészek ügyében
  • Vevőkkel való kapcsolattartás
  • Partnerektől érkező hibabejelentések kiértékelése, javaslattétel a hiba elhárítására
  • Árajánlatok készítése
  • Adminisztratív feladatok ellátása, munkák elszámolása

Elvárások:

  • Minimum középfokú műszaki végzettség (villamossági/gépészeti/mechatronikai terület)
  • Szerviztevékenységben szerzett tapasztalat: Legalább 1-3 év szakmai gyakorlat a szervizkoordináció, szerviztechnikai, vagy karbantartási területen, amely során dolgozott szerelők koordinálásával és javítási munkálatok felügyeletével
  • Aktív angol vagy német nyelvtudás
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magas probléma megoldó képesség

Amit kínálnak Számodra:

  • Pozícióhoz illeszkedő jövedelem, ami tükrözi szakértelmed
  • Folyamatos szakmai képzés és fejlődési lehetőség
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök: céges autó, laptop, telefon
  • Családias légkör, fiatalos és támogató csapat

Munkavégzés pontos helye:

  • 5000 Szolnok, Tószegi u. 2.

Munkaidő:

  • Kötetlen munkaidő, heti 40 óra

Ha az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva, és csatlakozz egy dinamikus csapathoz, ahol az ügyfelek elégedettsége és a minőségi munka az első!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

SZERVIZKOORDINÁTOR

Jász-Nagykun-Szolnok
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 03.12.2024

Állás megosztása