Ugrás a tartalomra

SENIOR REKLAMÁCIÓ KEZELŐ

Ami a feladatod lesz:

  • Kártérítési igények, küldeményekkel kapcsolatos panaszok, reklamációk önálló kivizsgálása és elbírálása a mindenkor hatályban lévő ÁSZF (belföld és nemzetközi) és a claim szabályzatban foglaltak szerint
  • A kivizsgálás során felmerülő kérdések egyeztetése az illetékes kollégákkal
  • Ügyfelekkel és partnerekkel történő írásbeli kapcsolattartás
  • Az aktuális kiemelt ügyfél kártérítési ügyének, panaszának soron kívül (48 órán belül) történő kivizsgálása
  • Nyitott ügyek hetente történő felülvizsgálata
  • Új vagy meglévő partnerek részére a csomagolási segédletben foglaltak ismertetése.
  • Statisztikák készítése
  • A szolgáltatási minőség javítását célzó javaslattétel, tanácsadás
  • Kártérítési ügyek kapcsán felmerülő, esetlegesen előforduló Békéltetői Testületi/Fogyasztóvédelmi meghallgatásokon való megjelenés

Téged keresünk, ha rendelkezel:

  • Legalább középfokú végzettséggel (felsőfokú előny)
  • Angol nyelv kommunikációképes, naprakész ismeretével írásban és szóban egyaránt
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készséggel
  • 3-5 éves szakmai tapasztalattal (vevőszolgálati, kárrendezési területen szerzett tapasztalat előny)

Amit Partnerünk biztosít:

  • Teljes munkaidős, alkalmazotti munkaviszonyt stabil munkáltatói háttérrel
  • Jó munkahelyi légkört, dinamikus csapatot
  • Maximális támogatást a betanulási idő alatt és után is
  • Home office lehetőséget
  • Versenyképes fix alapbért, cafeteria juttatást már az első naptól, egészségbiztosítást, valamint önkéntes nyugdíjpénztári támogatást
  • Modern irodai munkakörnyezetet a Dózsa György úti metrómegállónál (1134 Budapest, Váci út 33.)

Jelentkezz fizetési igényeddel ellátott önéletrajzoddal az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva:

SENIOR REKLAMÁCIÓ KEZELŐ

Budapest
Teljes munkaidő

Létrehozás dátuma: 25.11.2021

Állás megosztása