Milyen feladatok várnak Rád?
- Napi szintű kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekkel, a beérkező ügyféligények feldolgozása
- A beérkező ügyféligények feldolgozása, teljesítéshez kapcsolódó munkafolyamatok előkészítése, megszervezése, felügyelete, és nyomon követése a különböző társosztályokkal
- A felmerülő munkafolyamatok házon belüli koordinációja, az ügynökség működési struktúra alapján elvárt projektmenedzsment szerint
- Az ügynökséghez érkező megrendelésekkel kapcsolatos információk rendszerezése, a kapcsolódó adminisztratív feladatok teljes körű elvégzése
- Alvállalkozókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás napi szinten
- ATL és BTL kampányok levezénylése
- Ajánlatok, szakmai anyagok, prezentációk készítése
- Beszámolók, összefoglalók készítése a felettesek számára
- Közreműködés a projektek elszámolásában, adminisztrációjában
Követelmények:
- 3-6 éves reklámügynökségi tapasztalat
- Kiemelkedő probléma kezelés
- Microsoft Office termékcsalád magabiztos használata
- Ügyfél-orientált és kreatív gondolkodásmód
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Precizitás
- B2B és B2C ismeretek
Mit kapsz a munkádért cserébe?
- Felelősségteljes, önálló munka
- Családbarát munkakörnyezet
- Kiváló csapat és kutyabarát iroda
- Versenyképes fizetés
- Egyéb juttatások: 13. havi fizetés, BKV bérlet, céges telefon, teljesítménybónusz
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Munkaidő: 9:00-18:00. Ebben a pozícióba havi 8DB Home Office lehetőség áll fenn.
Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed angol nyelvű szakmai önéletrajzoddal rendszerünkön keresztül: