Ugrás a tartalomra

Német nyelvű ügyfélelégedettségi gyakornok

Az Agoda International Hungary Kft. a világ egyik legnagyobb online szálloda- és szállásfoglalási platformja. Olyan élvonalbeli technológiát fejlesztenek és alkalmaznak, amely világszerte több mint 2,5 millió szálláshellyel köti össze az utazókat. A Booking Holdings részeként működnek, székhelyük Ázsiában található. A több, mint 90 nemzetiséget képviselő 4 000 alkalmazottjuk sokszínű, kreatív és együttműködő munkakörnyezetet biztosít.

Feladatok:

  • Vendégek és partnerek igényeinek, problémáinak kezelése telefonon és e-mailen keresztül
  • Üzleti stratégiák megértése és megvalósítása
  • Egyéni és a csapatcélok (KPI-k) teljesítéséért való felelősség
  • Ügyfélszolgálat javítása
  • Munkafolyamatok javulásának felismerése és kommunikálása a csoportvezetők és a menedzser felé

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Magabiztos angol és német nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Ügyfél-és vendégközpontú hozzáállás

Munkaidő

  • Rugalmas munkaidő hétfőtől vasárnapig heti 25-40 órában
  • Műszakok: 8.00-17.00 és 12.00-21.00 között

Amit kínálunk

  • Bruttó 2173 Ft/óra diákbér
  • Hosszú távú diákmunka
  • Iroda Budapest belvárosában
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Home office lehetőség

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Jelentkezés Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.

Német nyelvű ügyfélelégedettségi gyakornok

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 16.03.2023

Állás megosztása