Az Agoda International Hungary Kft. a világ egyik legnagyobb online szálloda- és szállásfoglalási platformja. Olyan élvonalbeli technológiát fejlesztenek és alkalmaznak, amely világszerte több mint 2,5 millió szálláshellyel köti össze az utazókat. A Booking Holdings részeként működnek, székhelyük Ázsiában található. A több, mint 90 nemzetiséget képviselő 4 000 alkalmazottjuk sokszínű, kreatív és együttműködő munkakörnyezetet biztosít.
Feladatok:
- Vendégek és partnerek igényeinek, problémáinak kezelése telefonon és e-mailen keresztül
- Üzleti stratégiák megértése és megvalósítása
- Egyéni és a csapatcélok (KPI-k) teljesítéséért való felelősség
- Ügyfélszolgálat javítása
- Munkafolyamatok javulásának felismerése és kommunikálása a csoportvezetők és a menedzser felé
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Magabiztos angol és német nyelvtudás szóban és írásban
- Magabiztos MS Office ismeretek
- Ügyfél-és vendégközpontú hozzáállás
Munkaidő
- Rugalmas munkaidő hétfőtől vasárnapig heti 25-40 órában
- Műszakok: 8.00-17.00 és 12.00-21.00 között
Amit kínálunk
- Bruttó 2173 Ft/óra diákbér
- Hosszú távú diákmunka
- Iroda Budapest belvárosában
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Home office lehetőség
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
Jelentkezés Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.