Ugrás a tartalomra

Minőségbiztosítási mérnök / Vevői kapcsolattartó - Tata

Munkavégzés helye:

  • Tata

Pozíció területei:

  • Minőségügy: Minőségügyi állások

Nyelvtudás:

  • Angol Tárgyalási szint

Pozíciószint:

  • Beosztott / Alkalmazott

Elvárt végzettség:

  • Felsőfokú végzettség

 

Feladatok:

  • vevővel történő napi szintű kapcsolattartás, vevői reklamációk kezelése
  • javító, megelőző tevékenységek meghatározása, az intézkedési tervek koordinálása, végrehajtásának ellenőrzése
  • vevői elégedettség nyomon követése és információ szolgáltatása
  • gyártástámogatás a minőségbiztosítás területén
  • quality KPI-ok figyelemmel követése, riportok készítése, minőségjavító intézkedések kivitelezése
  • selejt termékek hibaanalízisének kiértékelése, szükséges intézkedések meghatározása és támogatása
  • vevői auditok megszervezése és lebonyolítása
  • rendszer – és folyamat auditokon való aktív részvétel

  • felsőfokú, szakirányú végzettség
  • IATF 16949 és ISO 14001 szabványok ismerete
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás(szóban és írásban egyaránt)
  • autóiparban vagy termelő vállalatnál szerzett min. 2-3 éves szakmai tapasztalat
  • MS Office alkalmazások felhasználó szintű ismerete
  • hibaelemző, problémamegoldó módszerek ismerete (FMEA, 8D, Ishikawa, Pareto, 5Why, SPC)
  • jó kommunikációs készség

Előny:

  • VDA 6.3 folyamatauditor tanúsítvány
  • VDA 6.5 termék auditori tanúsítvány
  • német nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • SAP ismerete

Minőségbiztosítási mérnök / Vevői kapcsolattartó - Tata

Tata
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 02.06.2023

Állás megosztása