A Schneider Electric a világ egyik vezető vállalata a villamosipar területén. Termékeikkel és rendszereikkel az energiamenedzsment és villamosenergia-elosztás, az ipari folyamatok irányítástechnikája és automatizálása, az épületautomatizálás és biztonság, a kritikus energiaellátás és hűtés, az installációs rendszerek és vezérlés területén nyújtanak megoldásokat. Feladatok:
- Vevőreklamációk elemzése, feldolgozása, megoldása, valamint támogatás nyújtása
- Ismétlődő és súlyos vevői problémák meghatározása, azok elszigetelése, kiváltó okok elemzése, korrekciója és megelőzése
- Aktív kommunikáció a társosztályokkal a probléma kezelés, megoldása érdekében
- A törvényi előírások és belső utasítások betartásának folyamatos ellenőrzése
- Eredmények fenntartása és fejlesztése, a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és kiértékelése alapján
- Különböző projektekben való részvétel
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- Haladó szintű MS Office ismeretek
Munkaidő
- Hétfő-péntek 8:00-16.30 között heti minimum 30-40 óra vállalása
Amit kínálunk
- Bruttó 1704 Ft/óra
- Rugalmas munkaidő
- Hosszú távú diákmunka
- Céges buszjáratok Budapestről
- Betanulás után 100%-ban otthonról végezhető munka
Előnyt jelent:
- Szakirányú tanulmányok (logisztika,minőségirányítás)
- SAP ismeret
Jelentkezés
Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.