Ugrás a tartalomra

Kisvállalati kapcsolattartó

Nyiss ajtót a Raiffeisenre és légy Te a vállalati ügyfelek legprofesszionálisabb partnere! 

A kis- és középvállalati ügyfélkezelés egy komplex és izgalmas területe a bankfióki munkáknak. 
A kisvállalati tanácsadó dedikáltan felel a hozzá tartozó ügyfelek kéréseinek megválaszolásáért, szakmai segítségnyújtásért, és a vállalkozások felvirágozását segítő legjobb megoldások megtalálásáért. 
Amennyiben szeretsz cégvezetőkkel kommunikálni, folyamatos kapcsolatban lenni, ugyanakkor elemzői vénával is rendelkezel, nálunk a helyed! 

Mi lesz a feladatod?

  • Te kezeled majd a fiókban lévő ügyfélportfóliót, ami kis- és közepes vállalati ügyfeleidet tartalmazza, 
  • folyamatosan és aktívan kapcsolatban állsz velük, tájékoztatod őket, a felmerülő kérdéseiket megválaszolod,
  • új ügyfeleket keresel, személyes kapcsolatot alakítasz ki velük,
  • tárgyalásokon veszel részt,
  • szakmai támogatást nyújtasz ügyfeleid részére,
  • vállalati termékeket és szolgáltatásokat értékesítesz,
  • a cél egy olyan megoldás találása, ami boldoggá teszi az ügyfelet és Téged is. 

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • Mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Szakirányú (közgazdasági, pénzügyi) végzettséged van,
  • mikrovállalati területen és hitelezésben szereztél már szakmai tapasztalatot,
  • érdeklődéssel, nyitottsággal fordulsz ügyfeleidhez és megtalálod számukra a legjobb megoldást,
  • vállalkozói szemlélettel és pénzügyi - számvitel szakértelemmel támogatod ügyfeleidet,
  • magabiztosságoddal és hitelességeddel értéket tudsz nyújtani partnereidnek.

Digitális kompetenciák

Te is az okostelefonodat nyomogatva intézel el egy csomó mindent? A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában.

Számunkra, mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.

Nap, mint nap használjuk a kommunikáció megkönnyítése érdekében a Teams, Webex, WhatsApp, Viber és hasonló alkalmazásokat, és természetesen az MS Office programjai is elengedhetetlenek a hatékony működéshez, de több munkakörben speciális, az adott folyamathoz kapcsolódó egyedi szoftver használata is szükséges.

Kisvállalati kapcsolattartó

Budapest
Pest
Teljes munkaidő
3 -5 év munkatapasztalat
Főiskolai végzettség

Létrehozás dátuma: 21.10.2021

Állás megosztása