Főbb feladatok:
- Sales-es kollégák munkájának támogatása (3 fő), kapcsolattartás (telefonon és emailen) a külföldi és belföldi partnerekkel/vevőkkel, valamint a beszállítókkal és a német anyacéggel
- Logisztikai folyamatok tervezése, fuvarszervezésben való részvétel: fuvarszervezőkkel való kapcsolatfelvétel, tájékoztatás, az áruk adataival kapcsolatban
- Számlázás és kimutatások készítése (pl.: KSH), bevételezés
- Egyéb ad hoc jellegű adminisztratív feladatok
Amit Partnerünk vár Tőled:
- Kommunikációképes német ÉS angol nyelvtudás
- Min. középfokú végzettség
- Logikus gondolkodásmód
- Hasonló területen szerzett 1-2 éves tapasztalat
- Pontos, precíz munkavégzés
- Tanulni, fejlődni vágyó hozzáállás
- MS Office felhasználói szintű ismerete, kezelése (Excel)
Előnyt jelent, de nem feltétel:
- Felsőfokú végzettség
- Tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás
Amit Partnerünk kínál:
- Kiemelkedő és rugalmas bérsáv (bejárási költség térítés, cafetéria beleépítve)
- Fejlődési, előrelépési lehetőség
- Teljeskörű betanítás és támogatás
- Céges mobiltelefon
- 13. havi fizetés (elért vállalati célok esetén)
- Kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget változatos feladatok által, nemzetközi cégkultúrában
- Modern munkakörnyezetet
- Jó hangulatú, családias légkör
- Kiszámítható munkaidő (8:00 és 16:00 között)
Munkavégzés helye: Budapest I. kerület
Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!