Ugrás a tartalomra

KERESKEDELMI MUNKATÁRS

Főbb feladatok:

  • Sales-es kollégák munkájának támogatása (3 fő), kapcsolattartás (telefonon és emailen) a külföldi és belföldi partnerekkel/vevőkkel, valamint a beszállítókkal és a német anyacéggel
  • Logisztikai folyamatok tervezése, fuvarszervezésben való részvétel: fuvarszervezőkkel való kapcsolatfelvétel, tájékoztatás, az áruk adataival kapcsolatban
  • Számlázás és kimutatások készítése (pl.: KSH), bevételezés
  • Egyéb ad hoc jellegű adminisztratív feladatok

Amit Partnerünk vár Tőled:

  • Kommunikációképes német ÉS angol nyelvtudás
  • Min. középfokú végzettség
  • Logikus gondolkodásmód
  • Hasonló területen szerzett 1-2 éves tapasztalat 
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Tanulni, fejlődni vágyó hozzáállás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete, kezelése (Excel)

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás

Amit Partnerünk kínál:

  • Kiemelkedő és rugalmas bérsáv (bejárási költség térítés, cafetéria beleépítve)
  • Fejlődési, előrelépési lehetőség
  • Teljeskörű betanítás és támogatás
  • Céges mobiltelefon
  • 13. havi fizetés (elért vállalati célok esetén)
  • Kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget változatos feladatok által, nemzetközi cégkultúrában
  • Modern munkakörnyezetet
  • Jó hangulatú, családias légkör
  • Kiszámítható munkaidő (8:00 és 16:00 között)

Munkavégzés helye: Budapest I. kerület

 

 

Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!