Ugrás a tartalomra

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Főbb feladatok:

  • Szerviz értékesítés támogatása: ajánlatok készítése, egyeztetése és követése, értékesítéshez kapcsolódó statisztikák elkészítése,
  • Kapcsolattartás belföldi és külföldi ügyfelekkel és a vállalatcsoport tagjaival,
  • A szerviz általános működésével kapcsolatos feladatok adminisztratív támogatása,
  • Esetenként a műszaki csoport kiküldetéseinek előkészítése, utazásuk megszervezése.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • Min. 2 éves tapasztalat értékesítés támogatásban vagy asszisztensként,
  • Min. középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • MS Office erős felhasználói szintű ismerete.

Előnyök:

  • Hasonló munkakörben VAGY Műszaki termék értékesítésben, szolgáltatási területen VAGY Közbeszerzésben szerzett tapasztalat,
  • Műszaki affinitás,
  • Német nyelv ismerete,
  • SAP felhasználói szintű ismerete.

Amit partnerünk kínál:

  • Tapasztalathoz illeszkedő bérezés + év végi bónusz,
  • Bejárás támogatása,
  • Céges laptop és mobiltelefon,
  • Nemzetközi vállalati struktúra megismerése,
  • Rugalmas munkaidő és home office lehetőség,
  • Támogató, nyitott gondolkodású szekértői csapat tagja lehetsz.

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület (Duna Plaza környéke).

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig 8 órás munkavégzés - Törzsidő: 9:00-15:00.
  • Home office lehetőség.

 

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, kérlek küldd el számunkra önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!