HR Referens (Pécs)
- Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása
- Bérszámfejtés előkészítése, teljesítési igazolások adminisztrációja
- Szabadságok, táppénz, utazási költségtérítések és egyéb elszámolandó tételek feldolgozása
- Szoros együttműködés a központi bérszámfejtő csapattal, valamint a pénzügyi csoporttal
- Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel, kölcsönzött munkavállalókkal
Elvárások / Requirements
- Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
- Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
- Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
- MsOffice programok készségszintű használata (különösképp Excel és Word) Pontos, igényes, precíz munkavégzés
- Kiváló problémamegoldó képesség
- B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen
Amit nyújtunk / Benefits
- Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
- Hibrid munkavégzési lehetősége adott (irodai+home office), amennyiben irodából dolgozol, korlátlan kávé fogyasztást biztosítunk
- Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz (fix alapbér, teljesítményalapú jutalék, cafeteria)
- Tagja lehetsz egy profi, támogató csapatnak, ahol lehetőséget nyújtunk a fejlődésre és szakmai előrelépésre
- Modern munkavégzési eszközöket használhatsz (mobiltelefon, laptop, pool autó)
- Családbarát munkahely vagyunk, így ennek megfelelően támogatjuk a kollégáinkat
a0tbI0000099M8aQAE