Innovatív logisztikai szolgáltatásokat nyújtó multinacionális partnerünk professzionális budapesti csapatába keresünk HR munkatárs kollégát a raktár munkavállalóival kapcsolatos HR-es feladatok ellátáshoz.
- A vállalat raktáraiban az általános HR-es feladatok koordinálása,
- toborzási folyamatok ellátása a raktárakra vonatkozóan, kölcsönző cégekkel való napi szintű szoros együttműködés,
- aktív kommunikáció a belső HR csapattal és a területi vezetőkkel,
- bérszámfejtés előkészítés a raktári munkavállalókra vonatkozóan,
- belső adminisztrációs rendszerek használata (alkalmazottak státuszának, munkaidejének, szabadságának, elbocsátásának frissítése és kezelése),
- a raktári alkalmazottak képzésének támogatása, teljesítményértékelésben való közreműködés,
- a vállalat belső/külső rendezvényeinek támogatása más részlegek tagjaival együtt,
- HR vezető munkájának támogatása és a heti jelentések, riportok frissítése.
Elvárások:
- Azonnali kezdés vállalása,
- HR Generalista vagy HR projekt területen / pozícióban szerzett 3 - 5 éves szakmai tapasztalat,
- tárgyalási szintű, folyékony angol nyelvtudás,
- HR folyamatok kiszervezésében szerzett tapasztalat, valamint jogutódlással átvett munkavállalói folyamatban szerzett tapasztalat,
- munkavállalói átvétellel kapcsolatos átállás időterv készítésében szerzett gyakorlat (határidőkkel, feladatokkal és felelősökkel),
- önálló munkavégzésre való képesség, projekt manageri szemlélet megléte,
- MS Office számítógépes ismeretek,
- megbízhatóság, pontosság, precizitás,
- extra rugalmasság és utazási hajlandóság Budapesten – Göd - Fót - Vecsésen belül (autó biztosított),
- kooperatív hozzáállás, valamint csapatmunkára való nyitottság,
- stressztűrés és terhelhetőség (kimondottan fontos).
Amit nyújtunk:
- Komplex juttatási csomag (bónusz évi 4 alkalommal, cafeteria, munkába járási támogatás, céges autó),
- stabil, nemzetközi hátterű vállalat, professzionális munkakörnyezet,
- fejlődési, előrelépési lehetőség,
- családias hangulat, jó csapat.