Ugrás a tartalomra

HR adminisztrátor



Feladatok / Tasks

  • Vendégek fogadása, udvarias elirányítása.

  • Vendégek számára szállás foglalása, kiutazó kollégáknak repülőjegy foglalás.

  • Beérkező posta kezelése, illetékes kolléga felé történő eljuttatása.

  • Belépő munkavállalók személyes adatainak felvétele, munkaviszony létesítéséhez szükséges iratok bekérése.

  • Munkaidő-nyilvántartó program napi rendszerességgel történő kezelése.

  • Munkarend dolgozóhoz rendelése, szabadságok, betegségek rögzítése.



Amit nyújtunk / Offer

  • Stabil multinacionális háttér, hosszú távú munkalehetőség

  • Dinamikus, jó csapat, összetartó kollégák

  • Versenyképes fizetés


Elvárások: 
  • Minimum középfokú végzettség.

  • Középfokú angol és/vagy német nyelvtudás.

  • Hasonló területen szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat.

  • Pontos, precíz munkavégzés.

  • Proaktív személyiség, csapatmunkára való hajlandóság, kreatív gondolkodás.

  • Jó problémamegoldó képesség, koordinációs készség, önálló munkavégzés.

HR adminisztrátor

Jászberény
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 14.06.2024

Állás megosztása

Hasonló állások