Ugrás a tartalomra

Similar jobs like this one

Vezető IT Outsourcing partnerünk részére keresünk munkatársat

GERMAN SPEAKING 1.5 LEVEL SERVICE DESK REPRESENTATIVE

(16-0278)

pozícióba.

Feladatok:

  • Respond to incidents and provide resolution in the SLA target time
  • Handling ServiceNow incidents assigned by Enterprise service desk
  • Tier 1 EMEA group for Channel application related issues
  • Providing Tier 2 support by Troubleshooting Channel application related issues based on published KB articles and based on consultation with Tier 3 and 4
  • Make outbound calls to Region 2 Channel as part of troubleshooting
  • Take remote session of end user system as part of troubleshooting
  • Assign unresolved incidents to specified groups as per KB articles
  • Translate documentation to English and end users language
  • Coordinating with Tier 1 and appropriate application teams to understand the issue and assist resolving the ticket
  • Creating and reviewing KB articles
  • Support Tier 1 analysts
  • Taking over incoming calls from Tier 1 with „warm handshake”
  • Taking L1 incoming calls whenever it is expected from your direct leader or delivery manager

Elvárások:

  • 2 years of experience Service Desk/ IT customer support roles in technical environment
  • Fluent German knowledge + fluent English skills (we will test during a language call)
  • At least high school degree, preferably higher education
  • Ability to provide training / guidance to team members
  • Windows Client & Server support experience is an advantage
  • Online application support experience is an advantage
  • Windows Client & Server support experience is an advantage
  • Java based application support is an advantage

Amit kínálunk:

  • Competitive salary package
  • Annual bonus system
  • Cafeteria package
  • Online trainings
  • Company insurance
  • Language course reimbursement
  • Free Medicover medical services

A munkavégzés helye: Budapest

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a pozíció megnevezésével és a „16-0278”-as referenciaszám feltüntetésével.

Ha ez az álláslehetőség nem találkozik az elképzeléseivel, akkor is kérjük, hogy küldje el önéletrajzát. Biztosan tudunk Önnek segíteni más lehetőségek kapcsán.

HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft.
www.humanfield.hu 

GERMAN SPEAKING 1.5 LEVEL SERVICE DESK REPRESENTATIVE (16-0278)

Budapest
Pest
Teljes munkaidő
Tapasztalat nem szükséges
Főiskolai végzettség

Létrehozás dátuma: 11.02.2021

Állás megosztása