A multinacionális, a kis és a közép vállalatok mindennapjainak nélkülözhetetlen kelléke a mobiltelefon és a rajta keresztül történő céges levelezés is.
Amennyiben szeretnél annak a csapatnak a tagja lenni, aki a teljes Deutsche Telekom AG Microsoft Exchange\O365 megoldásáért felel, itt a helyed nálunk!
- 2. szintű támogatás nyújtása Exchange 2013/Exchange 2019/Exchange Online (O365) területén
- Hibajegyek fogadása, kezelése, naprakészen tartása
- Az Exchange szerverek üzemeltetése
- O365 Mailboxok üzemeltetése
- Kommunikáció a különböző csoportokkal probléma megoldás esetén (1st level / 3rd level / Microsoft)
- Riportok készítése
Elvárások / Requirements
- Csapatunkba informatikailag felkészült és tapasztalt kollégák jelentkezését várjuk, így szeretnénk, ha a leendő kollégánk IT irányultságú képzettséggel, vagy azzal egyenértékű tapasztalattal (1-1,5 év) rendelkezne
- A fenti feladatok elvégzéséhez az Exchange valamilyen verziójának, illetve az MS O365 ismerete szükséges
- A közös nyelv virtuális csapatunkban az angol
- Windows Server 2012 R2 ismerete szükséges
- Szeretnénk, ha leendő kollégánk hasonlóan gondolkodna, ahogyan mi: nagyfokú ügyfél-, megoldás- és teljesítményorientáltsággal közelítjük meg a problémákat. Kitartóan, agilis szemlélettel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy a projektünkből a lehető legtöbbet kihozhassuk
- Fontos számunkra, hogy új kollégánk csapatjátékos legyen és nyitott az új technológiákra
Előnyt jelent:
- A német nyelv ismerete
- Jártasság Cloud alapú technológiákban
- Powershell vagy egyéb programozási/script nyelvek ismerete
- ITIL ismerete