Ugrás a tartalomra
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

We’re looking for a passionate

Italian and English-speaking Customer Service Representative.

My Partner are transforming the aerospace and transportation industries.

They invented the first forged aluminum truck wheel in 1948 – and by doing so, they created an entire industry. Seven decades later, They are proud to be the number one global market leader in the forged, aluminum heavy-duty truck wheel market.

We will help you achieve your goals by continuous learning and development opportunities, coaching and mentorships. Join theirs fast-growing plant in Székesfehérvár and be part of the journey.

Workplace: Székesfehérvár

Job description:

  • Responsible for perfect customer service within the company process to ensure customer satisfaction
  • Liaison between the customer and other departments (Sales, Production, Logistics) within the company
  • Act as the first point of contact for customers by dealing with questions related to daily business
  • Answering product and order related inquiries, informing customers about product, delivery times, technical matters
  • Performing administrative tasks: order entry in Oracle, support of weekly reporting & analysis
  • Participation at relevant shows 

We will like you if you have:

  • You’re fluent in Italian and English (both written and verbal is a must)
  • You’re familiar with MS Office programs (Outlook, Word, Excel and PowerPoint)
  • You’re an extraverted, initiative, collaborative person who is able to prioritize and complete tasks in a timely manner
  • You have outstanding relationship building skills and commercial flair
  • You’re administratively accurate and efficient
  • Commercial background is an advantage
  • Planned and structured approach
  • Team player/collaborative
  • Cross functional thinking
  • Ability to lead problem solving and continuous improvement teams
  • Team oriented with assertiveness ability
  • Good written and verbal communication skills to interact with peers and customers in a positive, cooperative way and maintain

Any other knowledge that is an advantage:

  • Knowledge of any other additional European or French language is an asset

Life at our Partner:

  • Competitive salary
  • Quarterly performance-based premium
  • Fringe benefits
  • Voluntary pension fund
  • Attendance bonus
  • Commuting support
  • Cultural and health preservation programs

How to apply/ contact information:

Apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!

munkaerő-közvetítés engedély száma 10097-1/2012-0100-848


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


Customer Service Representative (Italian and English-speaking ) - Székesfehérvár

Székesfehérvár
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 19.09.2023

Állás megosztása