Munkavégzés helye:
- Tatabánya
Pozíció területei:
- Minőségügy: Minőségügyi állások
Nyelvtudás:
- Angol Kommunikációs/társalgási szint
Pozíciószint:
- Beosztott / Alkalmazott
Elvárt végzettség:
- Felsőfokú végzettség
Feladatkör:
- Hivatalos vevői reklamációk kezelése, analízise, nyomon követése, és dokumentáció a vevői előírásoknak megfelelően
- Belső kiesésekből vagy IQC által nem megfelelőnek ítélt alapanyagok, félkész vagy késztermék reklamációja a beszállítók felé
- Döntéseket hoz és akciókat definiál az LRB megbeszélésen
- Vevői előírás esetén követi, annak hiányában definiálja a kritikus alkatrészek vizsgálatát bevételezés során (IQC)
- Vevői és 3rd party auditokon való aktív részvétel
- Termelés támogatása és aktív részvétel a gyökérokelemzésben hibás alkatrész gyanú esetén
- Beszállítói Minőségügyi folyamatok és munkautasítások készítése, felülvizsgálata és oktatása
- Fő beszállítói minőségügyi mutatók (RTV, vevői elégedettség, vevői és belső reklamáció, incoming PPM, selejt, RMA, belső kiesések, yieldek, és audit eredmények) elemzése és fejlesztése különböző társosztályokkal együttműködve
Egyéb követelmény:
- Minőségügyi technikák és eszközök ismerete (PPAP, APQP, CP, FMEA, MSA, 8D)
- Aktív középszintű angol nyelvtudás (szóban, írásban)
- Analitikus gondolkodásmód
- IPC 610 ismerete
- Minőségügyi ISO szabványok ismerete
- Alkatrész ismeret
Előny:
- Six sigma ismeretek
- ISO/TS 16949 ismerete
- PCB, elekronikai komponensek, műanyagok, fémek gyártási technológiai ismerete