Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Piacvezető bér- és humánügyviteli szolgáltató partnerünk számára keressük új bér és TB ügyintéző kollégáit, akik számára fontos a folyamatos szakmai fejlődés.

  • bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljes körű ellátása
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  • cafeteria rendszeren keresztül igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok elvégzése
  • ügyféltámogatási feladatok ellátása
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel és a hatóságokkal

Elvárások / Requirements

  • bér és TB ügyintéző OKJ-s végzettség
  • teljes körű bérszámfejtésben szerzett minimum 3-5 év szakmai tapasztalat
  • TB ügyintézésben szerzett minimum 3-5 év szakmai tapasztalat
  • jogszabályok ismerete és gyakorlati alkalmazásukra való képesség
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek

Előny:

  • felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettség
  • angol nyelvtudás
  • bér és humánügyviteli szolgáltatói területen szerzett tapasztalat
  • számviteli ismeretek
  • Nexon programok ismerete

Amit nyújtunk / Benefits

  • versenyképes juttatási csomag
  • utazási támogatás
  • folyamatos szakmai képzések
  • egyéni fejlődési lehetőség
  • hosszú távú munkalehetőség határozatlan idejű munkaszerződéssel (heti 40 órában)
  • heti 2 nap home office lehetőség
  • Budapest 13. kerületében történő munkavégzés modern irodai környezetben

Randstad Hungária Kft. logó

Bér és TB ügyintéző munkatárs

Budapest
Teljes munkaidő

Frissítés dátuma: 02.12.2022

Állás megosztása