Ugrás a tartalomra

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

Feladatok:

  • A meglévő ügyfelek listázása a megrendelési összegek, vásárolt termékek száma és a vásárlási gyakoriság szerint,
  • Az ügyfelek vásárlási folyamatainak koordinálása, ügyfél kapcsolatok ápolása,
  • Egyeztetés a partnerekkel a vásárlások során, akciók kínálása,
  • A vevők számára pontos tájékoztatás nyújtása, kérés esetén minta és műszaki adatlap küldése.
  • Vevők számára ajánlatküldés, rendelések feldolgozása, tracking számok követése, számlázás.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • Értékesítési vagy vevőszolgálati területen szerzett 2-3 év tapasztalat,
  • Angol kommunikációs szint szóban és írásban egyaránt,
  • MS Office ismeretek, Excel felhasználói szintű ismerete.

Előnyök:

  • Csomagolástechnikai iparban szerzett tapasztalat, csomagolóanyagok ismerete.

Juttatások:

  • Szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Bónusz.

Munkavégzés helye: Budapest, XI.kerület
                                      Heti 1 nap Home Office

Munkaidő:  Hétfőtől- péntekig napi 8 óra (8.00- 16.30 / 8.30- 17.00)

Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 31.01.2023

Állás megosztása