Ugrás a tartalomra

BACK OFFICE VEZETŐ

Feladatok:

  • A szervezet dokumentációs folyamatainak működtetése, fejlesztése,
  • A Back office csapat kollégáinak fejlesztése, velük közös munka kialakítása,
  • Többi osztállyal közös munka működtetése és folyamatos fejlesztése,
  • Adminisztrációra vonatkozó szabályok betartása, szükség esetén kialakítása,
  • Archiválási rendszer működtetése, fejlesztése.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • Min. 5 év tapasztalat irodavezetőként, vagy egyéb adminisztratív munkakörben,
  • Képesség a probléma feltárására, megértésére és a megoldásának előkészítésére,
  • Proaktív gondolkodás a problémák kialakulásának megelőzésében,
  • Alapos, precíz és rugalmas munkavégzés jellemzi,
  • Nyitott, empatikus, vidám személyiség.

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség,
  • 5+ év tapasztalat irodavezetőként, vagy egyéb adminisztratív munkakörben,
  • 1-2 éves vezetői tapasztalat,
  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete.

Juttatások:

  • Versenyképes, tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Egy szervezet, ami növekszik és vele együtt lehet fejlődni,
  • Ahol a munkádat a teljesítményed alapján ítélik meg,
  • Szakemberekkel való együttműködést, velük való közös, célorientált munkát,
  • Rengeteg kedves, segítőkész kolléga,
  • Létre lehet hozni új folyamatokat, közösen lehet rajta gondolkodni, alakítani,
  • Barátságos légkört, ahol érték a kedvesség, segítőkészség, kreativitás és rugalmasság.

 

Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület.

 

Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

BACK OFFICE VEZETŐ

Budapest
Teljes munkaidő

Létrehozás dátuma: 21.10.2021

Állás megosztása