Ugrás a tartalomra

BACK OFFICE MUNKATÁRS

Főbb feladatok:

  • Ügyfelekkel, kollégákkal, üzletkötőkkel való kommunikáció
  • Ügyféligények, kérések folyamatának koordinálása, intézése
  • Dokumentumok, szerződések kezelése
  • Információ-átadás az ügyfeleknek a biztosítási szolgáltatásokról
  • Ezen folyamatok pontos dokumentálása, továbbítása az illetékeseknek
  • A beérkezett e-mailek kezelése, mentése

Amit Partnerünk vár Tőled:

  • Kiváló kapcsolatteremtő képességgel és kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Képes vagy türelmesen, de határozottan beszélni a különböző stílusú emberekkel
  • Pontosan, precízen, odaadással és gyorsan végzed a munkádat
  • Megbízható vagy, képes vagy bizalmi feladatokat is ellátni
  • Lojális, felelősségteljes, határozott és energikus a személyiséged
  • Gyorsan átlátod, kezeled a felmerülő problémákat és megoldáscentrikusság jellemez
  • Jó a stressztűrő képességed, képes vagy feszült helyzetekben is nyugodt, higgadt maradni 
  • Átlátod a folyamatokat, jó a rendszerszemléleted, a munkádban szereted a rendezettséget és a szervezettséget
  • Ismerd és magabiztosan használod az MS Office-t (Excel, Word, Outlook)
  • Legalább középfokú végzettséged van

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Biztosításokkal kapcsolatos ismeret

Amit Partnerünk kínál:

  • Fokozatosan betekintést nyerhetsz a professzionális ügyfél kiszolgálásba
  • Elméleti és gyakorlati tudást szerezhetsz 
  • A cég „Hangja” lehetsz, rajtad keresztül ítélik meg a cég teljesítményét
  • Részesévé válhatsz egy profi, lendületes csapat munkájának
  • Fix alapbért és megállapodás szerinti juttatást
  • Karrier lehetőséget és az ezzel járó kihívásokat
  • Folyamatos képzéseket és csapat programokat biztosítanak
  • Távmunka/otthoni munka

Munkavégzés helye: Budapest, XVIII. kerület

 

 

 

Jelentkezz fényképes önéletrajz és bérigény csatolásával az alábbi gombra kattintva:

BACK OFFICE MUNKATÁRS

Budapest
Teljes munkaidő

Frissítés dátuma: 01.08.2022

Állás megosztása

Hasonló állások