Főbb feladatok:
- Ügyfelekkel, kollégákkal, üzletkötőkkel való kommunikáció
- Ügyféligények, kérések folyamatának koordinálása, intézése
- Dokumentumok, szerződések kezelése
- Információ-átadás az ügyfeleknek a biztosítási szolgáltatásokról
- Ezen folyamatok pontos dokumentálása, továbbítása az illetékeseknek
- A beérkezett e-mailek kezelése, mentése
Amit Partnerünk vár Tőled:
- Kiváló kapcsolatteremtő képességgel és kommunikációs készséggel rendelkezel
- Képes vagy türelmesen, de határozottan beszélni a különböző stílusú emberekkel
- Pontosan, precízen, odaadással és gyorsan végzed a munkádat
- Megbízható vagy, képes vagy bizalmi feladatokat is ellátni
- Lojális, felelősségteljes, határozott és energikus a személyiséged
- Gyorsan átlátod, kezeled a felmerülő problémákat és megoldáscentrikusság jellemez
- Jó a stressztűrő képességed, képes vagy feszült helyzetekben is nyugodt, higgadt maradni
- Átlátod a folyamatokat, jó a rendszerszemléleted, a munkádban szereted a rendezettséget és a szervezettséget
- Ismerd és magabiztosan használod az MS Office-t (Excel, Word, Outlook)
- Legalább középfokú végzettséged van
Előnyt jelent, de nem feltétel:
- Biztosításokkal kapcsolatos ismeret
Amit Partnerünk kínál:
- Fokozatosan betekintést nyerhetsz a professzionális ügyfél kiszolgálásba
- Elméleti és gyakorlati tudást szerezhetsz
- A cég „Hangja” lehetsz, rajtad keresztül ítélik meg a cég teljesítményét
- Részesévé válhatsz egy profi, lendületes csapat munkájának
- Fix alapbért és megállapodás szerinti juttatást
- Karrier lehetőséget és az ezzel járó kihívásokat
- Folyamatos képzéseket és csapat programokat biztosítanak
- Távmunka/otthoni munka
Munkavégzés helye: Budapest, XVIII. kerület
Jelentkezz fényképes önéletrajz és bérigény csatolásával az alábbi gombra kattintva: