Ugrás a tartalomra

ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS – NÉMET NYELVTUDÁSSAL

Leendő feladatok:

  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Vállalat német partnereivel és hatóságokkal való kapcsolattartás
  • Szerződések előkészítése, meghosszabbítása és naprakészen tartása
  • Dolgozói adatok nyilvántartása, adatbázisok kezelése és frissítése
  • Munkaerő-mozgások (belépések, kilépések, áthelyezések) adminisztrálása és dokumentálása
  • Be- és kilépések teljes körű ügyintézése
  • Számlák továbbítása és nyomon követése a német partnerek felé
  • Az ügyvezető munkájának adminisztratív támogatása (időpontok egyeztetése, naptárkezelés)
  • Telefonhívások és beérkező e-mailek kezelése, postai küldemények intézése
  • Napi szintű e-mailes és telefonos kapcsolattartás német nyelven

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • 1-3 év adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • Középfokú NÉMET nyelvtudás szóban és írásban
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret, magabiztos Word, Excel használat
  • Precíz, pontos munkavégzés

Amit kínálnak Neked:

  • Bér: havi nettó 350.000 Ft 
  • Home Office lehetőség megegyezés szerint
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök

Munkavégzés helye:

  • Siófok

Munkaidő:

  • Hétfőtől – péntekig, napi 8 órában

Jelentkezés módja:

  • Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].