Leendő feladatok:
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Vállalat német partnereivel és hatóságokkal való kapcsolattartás
- Szerződések előkészítése, meghosszabbítása és naprakészen tartása
- Dolgozói adatok nyilvántartása, adatbázisok kezelése és frissítése
- Munkaerő-mozgások (belépések, kilépések, áthelyezések) adminisztrálása és dokumentálása
- Be- és kilépések teljes körű ügyintézése
- Számlák továbbítása és nyomon követése a német partnerek felé
- Az ügyvezető munkájának adminisztratív támogatása (időpontok egyeztetése, naptárkezelés)
- Telefonhívások és beérkező e-mailek kezelése, postai küldemények intézése
- Napi szintű e-mailes és telefonos kapcsolattartás német nyelven
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- 1-3 év adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
- Középfokú NÉMET nyelvtudás szóban és írásban
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret, magabiztos Word, Excel használat
- Precíz, pontos munkavégzés
Amit kínálnak Neked:
- Bér: havi nettó 350.000 Ft
- Home Office lehetőség megegyezés szerint
- Hosszútávú munkalehetőség
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye:
- Siófok
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 órában
Jelentkezés módja:
- Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].