Pozíció leírása / Job description
Partnerünk egy szakmai, non-profit alapítvány, amely összekapcsolja és támogatja a Business Services iparág vezetőit. Céljuk, hogy elősegítsék a szektor szakembereinek az együttműködését, és hozzájáruljanak az iparág növekedéséhez közös tapasztalatok és bevált gyakorlatok megosztásával.
Miért csatlakozz hozzájuk?
Ez a pozíció izgalmas lehetőség lehet akár szülőknek és diákoknak is, mivel teljesen otthonról végezhető, rugalmas munkaidővel. Kiemelt figyelmet fordítanak a munka és magánélet egyensúlyára, és olyan támogató környezetet biztosítanak, amely rugalmasan alkalmazkodik az igényekhez.
Ügyfelünk csapatába keresünk egy Adminisztrációs és Projekt Asszisztenst, aki a napi adminisztratív feladatok ellátása mellett részt vesz majd a céges rendezvények megszervezésében is. A munkakör fontos része lesz a folyamatos kapcsolattartás a tagok, partnerek és az iroda között, biztosítva a gördülékeny együttműködést.
Főbb feladatok:
- Adminisztratív feladatok és rendezvények támogatása.
- Kapcsolattartás a partnerekkel (pl. könyvelés, PR)
- Ügyféladatbázis kezelése.
- Pénzügyi adminisztráció, számlázás.
- Találkozók és események szervezése, részvétel és utókövetése
Elvárások / Requirements
Amit Keresünk:
- Kiváló szervező- és kommunikációs készségek.
- Előny az adminisztrációs és rendezvényszervezési tapasztalat.
- Előny a BSS szektorban szerzett tapasztalat.
- Angol és magyar nyelvtudás.
Amit nyújtunk / Benefits
- Rugalmas munkavégzés: dolgozz otthonrol olyan munkaidőben, amely illeszkedik a napi rutinodhoz.
- Izgalmas és változatos feladatok: széleskörű és érdekes feladatok várnak rád, amelyek folyamatos kihívást nyújtanak.
- Networking lehetőségek: kapcsolatba léphetsz iparági vezetőkkel és szakemberekkel, bővítve szakmai hálózatodat.
- Céges rendezvények: részt vehetsz eseményeken, és hallhatod a Business Services szektor vezetőit és szakértőit.