Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

www.cvonline.hu

HR SSC Specialista (HR Operations)


  • Az álláshirdetés 6 napja lett frissítve

Dinamikusan bővülő globális HR Shared Services csapatunkba keressük új munkatársunkat HR SSC Specialista munkakörbe. Csapatunk a National Instruments globális HR és vezetői szervezetét támogatja széleskörűen, kapcsolatot tart a munkavállalókkal, részt vesz folyamatok kialakításában és üzemeltetésében, illetve a folyamatos fejlesztésben.

A HR SSC Specialista (HR Operations) támogatja a szervezetet kiválasztással, beléptetéssel, belső változásokkal kapcsolatos teendők ellátásával.

A munkatárs továbbá együttműködik a HR szervezeten belül Business Partnerekkel és HR Specialistákkal, munkavállalókkal és vezetőkkel a National Instruments európai és amerikai irodáiból, illetve a HR szervezetet támogató egyéb csapatokkal. 

Főbb felelősségi kör:

  • Munkavállalókat érintő adminisztratív folyamatok kialakítása és üzemeltetése
  • Az alábbi területekhez kapcsolódó szervezési és kommunikációs feladatok ellátása:
  • Toborzás-kiválasztáshoz kapcsolódó szervezési és adminisztratív feladatok
  • Beléptetéshez szükséges folyamatok és kapcsolattartás az NI leendő munkavállalóival
  • Belső szervezeti változások nyomonkövetése és adminisztrációja
  • Munkavállalói igazolások és szerződések készítése
  • Kompenzációs feladatok utánkövetése
  • Professzionális HR támogatást külföldi vezetőinknek és munkatársainknak
  • Riportok és kimutatások készítése
  • Munkavállalói esetekhez kapcsolódó kapcsolattartás a cég egyéb támogató funkcióival, úgymint pénzügy, utazási csoport stb.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • Felsőfokú végzettség (Alap- vagy mesterképzésen szerzett diploma)
  • 1-3 éves szakmai tapasztalat nagyvállalati környezetben, Shared Services vagy HR területen
  • Tapasztalat riportok készítésében
  • MS Office alkalmazások ismerete, MS Excel gyakorlott használata
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, szolgáltatás menedzsment szoftverek ismerete előny
  • HR folyamatok/funkciók ismerete előnyt jelent 

Kompetenciák:

  • Erős kommunikációs készség angolul és magyarul, írásban és szóban egyaránt
  • Képesség önálló munkavégzésre és csapatmunkára, valamint külföldi csapattagokkal való kapcsolattartásra
  • Képesség bizalmas információkkal való munkavégzésre
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Rendszerszemlélet, jó kooperációs készség
  • Jól szervező, agilis személyiség
Helyek Hajdú-Bihar
Debrecen
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adminisztrációs asszisztens, Adminisztrátor, Ügyintéző
Humán erőforrás > Hr asszisztens, Személyzeti munkatárs
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Aktiválás időpontja 2019.02.12.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
HR Operations Intern

Mind-Diák Szövetkezet

Roche is a Swiss-based global health care compa...
VI. kerület


HR munkatárs

Trenkwalder Kft

Álláshirdetések feladása, interjúk megszervezés...
Csongrád


HR Specialista - Toborzás

Man at Work Kft.

Feladatok: Toborzási és kiválasztási folyamatok...
Székesfehérvár, Fejér